Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af ERP/CRM system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er i køkkenbranchen og har deraf en sagsbehandlingstid på minimum en måned fra lead til afslutning af sagen. Jeg har i lang tid rodet rundt i forskellige CRM integrationer til Dinero, men søger nu en samlet løsning, da virksomheden vokser og jeg er træt af at skulle rundt i så mange forskellige brugerflader.

Jeg søger derfor mit kommende system, der selvfølgelig ikke skal koste en månedsløn af omsætningen, men gøre mit og mine medarbejderes liv simplere:

Nem økonomidel med OCR (det er forholdsvist simpelt med max tyve faste leverandører)

CRM fra lead til sagsafslutning med automatisk integration af kalender, mail udregning af lønsomhed osv.

Sagsstyring med lønsomhed, tilknytning af leverandørfakturaer osv.

Det er seriøst en jungle af muligheder og tilvalg og bliver ærlig talt lidt træt af at prøve at gennemskue priser og løsninger. Umiddelbart virker Dynamics som den mest integrerede løsning, men når jeg prøver at gennemskue priserne, så ligner det noget der bare løber op så snart man skal have mere end 75 bilag i ocr osv.


Jeg føler mig lidt som en af mine kunder der spørger, hvad et køkken koster og svaret er "det kommer an på størrelsen, materialerne osv." men giv gerne et bud på, hvor jeg skal kigge hen tak :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaeh, man får, hvad man betaler for, med al respekt. Du har nok brug for en konsulent til at lede efter den rigtige løsning, som jo skal være skræddersyet til netop dine behov. Du kan sikkert også bruge, at løn er integreret. Du er træt af at lede, men måske kan du blive inspireret af selve regnskabsprogrammerne her: www.regnskabsguiden.dk. Skriv til mig, hvis jeg skal hjælpe f.eks. med at undersøge, om Uniconta dækker (de fleste af) dine behov.

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :





Jeg vil nu gerne betale for det system, der klarer opgaven og har haft en lang og god snak med en dynamics business central, der lagde tallene op, hvilket ikke var så overvældende som frygtet.

360businnestool er også på banen, der er bare det lille issue, at jeg er æble fanboy, hvilket deres løsning ikke er så god til.. Men det må vejes op..

Jeg har skam også været på regnskabsguiden og kigge, men det er som om at der er en mangel i markedet for min type virksomhed, der arbejder med aktivt salg, produktion og montering og dermed søger et integreret CRM og ordre/projektstyringsprogam - bare det at sætte mig selv i en kasse som salgs, detail, produktions, service, installations eller handelsvirksomhed er svært, da jeg berører mange flader

Jeg ved nu, hvordan mine kunder føler når de ringer og spørger, hvad et køkken koster Skype-BigSmile

Men jeg tager nok imod dit tilbud og smider en mail angående uniconta, jeg sidder og er ved at lave kundeproces beskrivelse, så det bliver lidt nemmere at forklare, hvad det egentlig er jeg laver og hvad mit behov er..



Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :





Du skal være velkommen. Jeg har sendt en besked :-D



Side 1 ud af 1 (4 indlæg)