Hej aminoer Jeg er i køkkenbranchen og har deraf en sagsbehandlingstid på minimum en måned fra lead til afslutning af sagen. Jeg har i lang tid rodet rundt i forskellige CRM integrationer til Dinero, men søger nu en samlet løsning, da virksomheden vokser og jeg er træt af at skulle rundt i så mange forskellige brugerflader. Jeg søger derfor mit kommende system, der selvfølgelig ikke skal koste en månedsløn af omsætningen, men gøre mit og mine medarbejderes liv simplere: CRM fra lead til sagsafslutning med automatisk integration af kalender, mail udregning af lønsomhed osv. Sagsstyring med lønsomhed, tilknytning af leverandørfakturaer osv. Det er seriøst en jungle af muligheder og tilvalg og bliver ærlig talt lidt træt af at prøve at gennemskue priser og løsninger. Umiddelbart virker Dynamics som den mest integrerede løsning, men når jeg prøver at gennemskue priserne, så ligner det noget der bare løber op så snart man skal have mere end 75 bilag i ocr osv. |
Tjaeh, man får, hvad man betaler for, med al respekt. Du har nok brug for en konsulent til at lede efter den rigtige løsning, som jo skal være skræddersyet til netop dine behov. Du kan sikkert også bruge, at løn er integreret. Du er træt af at lede, men måske kan du blive inspireret af selve regnskabsprogrammerne her: www.regnskabsguiden.dk. Skriv til mig, hvis jeg skal hjælpe f.eks. med at undersøge, om Uniconta dækker (de fleste af) dine behov.