Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af fyrværkeri - whats the deal?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg kan se rundt omkring, at virkelig mange mennesker sælger nytårskrudt. Vi snakker i lokalområdet her en vognmand, mekanikeren, pølsemanden og elektrikeren, derud over har både Bilka, Thansen osv. jo også gigantisk sortiment. Min tanke ligger på. at der jo må være nogle relativt gode penge i det her, og mine forældre har en mark hvorpå der kun græsser dyr om sommeren så der kunne man jo snildt smide en container eller to op. Er der nogen der har erfaring, og derudover, er der nogen regler der kan henvises til? Jeg antager at de fleste har en form for provision af salget fra deres distributør eller lignende men i hvertfald går jeg ud fra at der er seriøse penge at lave i det, siden disse mennesker vil arbejde 4 timer over hver dag+hver weekend i 3 uger.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person





Hvis klima ikke betyder noget, så fortsæt endelig med fyrværkeri.



Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg ved ihvertfald at man skal kontakte sikkerhedsstyrelsen før man overhovedet begynder at tænke på at købe fyrværkeri.å

Forresten så håber jeg virkelig ikke at du overvejer at droppe det af klimahensyn. Da klima krisen er en kæmpe løgn der kun eksisterer fordi der er nogle bankstas der vil tjene tykt på at sælge co2-kvoter.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Der er faktisk en masse krav der skal overholdes, indhegnet, belysning, vandforsyning til container mv.

Det gode er, at mange af de store importører/forhandler gerne hjælper nye forhandler med alle disse regler og de forskellige ansøgninger. 

Desuden tilbyder flere forhandler at hele uåbnet kasser tages retur efter slutsalg, samt at alle anbrudte kasser opbevares sikkert til næste år.

Hvis man skal gå igennem en forhandler skal man dog være opmærksom på, at de ikke altid søger forhandler alle steder. Men du kan prøve at tage kontakt til AFAC, Krudtkongen, Royal Fireworks mv. De er importører og vil helt klart kunne hjælpe dig videre :)

Håber svaret er til hjælp 

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik. Tak for dit svar - det var meget uddybende Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)