Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé - hvad nu.?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, nu vil jeg samle de dem og så se om jeg kan komme lidt videre med det.

I ønskes en rigtig glædelig jul, og et godt nytår.

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 933
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:36

Spørg dig selv hvad du vil. Vil du ud på markedet som egen virksomhed, eller vil du bare have din idé ud? Hvad er din drivkraft - penge, berømmelse, egen tilfredsstillelse (ved tanken om at du stod bag idéen/idéerne), beskæftigelse eller noget helt andet?

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 13:59

Jeg syntes at det ville være fedt at se ideen blive til noget, og som andre måske også ville kunne få glæde af. Det ville da ikke gøre noget hvis det kastede en lille mønt af sig, men det er nu ikke det som er afgørende. 
Jeg fik ideerne fordi jeg selv havde et problem og som jeg så gik i værkstedet for at løse. Resultatet blev egentlig meget godt og så tænkte jeg at det kunne da være andre end mig som syntes det samme. 

Tilmeldt 25. Aug 10
Skrevet kl. 14:01

Meen jeg vil da heller ikke bare forære den væk, hvis den kunne blive til noget større.😊

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 933
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 20:08

Det, jeg har lært i de 25 år hvor jeg har haft virksomhed, er at når jeg spørger om råd til -lad os sige- 5 mennesker, så kommer der 5 forskellige råd, og som regel ikke de råd jeg mener jeg har brug for. At det imidlertid oftest alligevel er de bedste råd, siger mest om mig selv.

Når du beder om hjælp på en side som denne (eller andre, det gør ingen forskel), så er der oftest mange forskellige svar du får, og intet svar er fyldestgørende. Det ville være nemt hvis nogen kom med et gyldent svar: "Nu skal du høre, du går A, så B, og så C, og dermed er den hellige gral velforvaret". Sådan er det ikke. Jeg siger ikke at det er det du forventer, men det er et faktun, at du måske ikke kan bruge nogen af de råd, du får her, til noget som helst. Men: du er opfinder af noget, så vil jeg anbefale at den næste opfindelse du laver er: den dybe tallerken. Den er allerede opfundet, som vi alle ved, men den dybe tallerken, du har brug for, findes ikke. Den skal du selv opfinde. Og lære at bruge korrekt. Faktisk skal du opfinde to dybe tallerkener, da du har to opfindelser, og den ene tallerken passer ikke sammen med den anden opfindelse.

I 1995, en måned inden jeg startede min første forretning (i Holland), sagde en indehaver af en virksomhed, som jeg senere kom til at handle rigtig meget med, til mig: "Forretning er: at have lange arme, at tage hvad du kan tage, men aldrig gør dumme ting".
Jeg ville ønske at jeg altid har holdt mig til disse ord, men desværre har jeg gjort dumme ting. Det kommer du også til at gøre, det gør alle. Så: følg dit hjerte, og prøv at undgå at lave fejl, så skal du nok klare det. Om lang tid - for ting tager tid.

Held og lykke.

Albert van Harten
Computernørden
Varde

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)