Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Service dropshipping?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige faldet over udtrykket service dropshipping, og spekuleret over hvordan fungere lovgivningen der. Jeg har fundet en niche, der har okay altal søgninger på google, og et domænde der passer til præcis søgningen, men jeg undre mig over hvordan det kan være lovligt. Kan det passe hvis jeg f.eks vil sælge reklame videoer, og køber dem af en på fiverr, for at sælge til min kunde, at det okay at jeg må købe og sælge dem som ham der lavede videoen? 

Hvordan fungere dette lovgivningsmæssigt? skal man gøre en 'creator' på fiverr opmærksom på om hans design må blive videresolgt, eller må jeg godt bare gøre det, når jeg har betalt for det?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forudsætter at du køber rettigheden af den der laver videoen - så du skriftligt har 100% ret til at sælge den i eget navn - og ikke enten slet ikke må videresælge den - eller kun må videresælge hvis den sælges i skaberens navn

Den der laver videoen ejer rettigheden til den, uanset du køber et eksemplar - så du skal have meget præcis aftale om, at du vil sælge den OG sælge den som om det var DIG der lavede den - Det er ikke nok at gøre opmærksom på, du skal have bekræftet en sådan aftale

Det har ikke med dropshipping at gøre, det er rettigheder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)