Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med gode online ticketing system / billet platforme, så som Billetto eller andre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg skal bruge et online ticketing system til salg af åbne ture / udflugter og har kigget på Billetto.

Det er ture destineret til udenlandske turister og jeg skal kunne lave opsæt på engelsk og på spansk, hvilket Billetto kan.

Men umiddelbart kan jeg ikke finde andre, hvis jeg også skal tænke på at det skal være et site der ikke udenlukkende sælger koncertbilletter og kan oprette ture på spansk.

Jeg har brugt søgefunktionen her på Amino men kan ikke finde noget relevant.

Nogle der har erfaringer med Billetto eller andre billet platforme og kan anbefale nogle?

På forhånd tak!
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:08

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:10

Eller: https://woocommerce.com/products/tickets-woocommerce/

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 8. Dec 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:39
Hej,

Tak for svar, jeg ville høre om du kender til nogen der bruger disse to?

Nr. 2 er "kun" til word press?

Nr. 1 virker perfekt da den også er på spansk, desværre kan man ikke regne med at spaniere kan engelsk.

Jeg indrømmer klart at jeg "næsten" intet ved om IT, men jeg er ved og få lavet en hjemmeside og vil sende disse to forslag videre til webmaster.

For ved eksterne billetplatforme får man pengene udbetalt efter endt event og det huer mig lidt.

God Jul!
Tilmeldt 18. Apr 07
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:00

Hej, jeg har brugt dem for et stykke tid siden, men siderne er ikke aktive mere.

Nr. 2 er kun til wordpress.

God jul!

VH. GrN.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)