Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find en leverandør til producering af tøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, min ven og jeg er ved at opstarte et firma som vi har valgt at kalde for ByThy.
Vi leder pt efter en leverandør som kan producere vores tøj + han skal sætte et logo på.
nogen som kan hjælpe?
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Det kan vi fra Startup Central :) 

Har i gjort jer nogle overvejelser omkring hvor tøjet skal produceres?? Grunden til at jeg spørger er fordi vi har nogle coaches som han kontakter i hele verdenen.
Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen

Tilmeldt 16. Dec 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :





Vi tænker at vores tøj skal produceres et billigt sted, men det skal også kunne holde til noget



Tilmeldt 16. Dec 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias
Vi tænker at vores tøj skal produceres et billigt sted, men det skal også være af udemærket kvalitet, altså det skal kunne holde til en vask og sådan
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville evt. finde nogle i et bestemt land online. Tage kontakt dertil, få priser fra 3 fabrikker, fra 3-4 forskellige lande. 

Evt. Bulgarien, Tyrkiet, Kina og Bangladesh. 

Så få priser på din estimerede ordre, spil dem ud mod hinanden, og herefter betale de 2-3 bedste virksomheder (på prisen) til at få udarbejdet et sample, og sendt til jer, med den størrelse/pasform i ønsker - og herefter tage stilling til hvor kvalitet og pasform er bedst. 

Du må gerne skrive en PM, hvis det er. Så kan jeg også godt pege dig i en retning af folk, der kan hjælpe med indkøb (hvis i er helt uerfarne). Der skal dog følge lidt info, om hvilke designs, hvilket materiale, hvornår det skal bruges og ikke mindst hvor mange i antal i hvert design. 

God dag og held og lykke med det. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Okay super, det var også bare lige for at høre jeres tanker :) 

Men det kan vi helt sikkert hjælpe dig med her hos Startup Central, vi har en masse coaches hvor nogen af dem har en masse kontakter og har hjælpe nogle af vores medlemmer med at finde producenter som levere kvalitets tøj til gode priser. 

Jeg kunne godt tænke mig at vi eventuelt tog en snak imorgen så kan vi lige tale om det hele. 

Du kan sende mig en mail på Mathiasaslak@startupcentral.dk så kan vi aftale hvornår på dagen det vil give mening.

Med venlig hilsen
Mathias A. Jensen

Tilmeldt 30. Dec 19
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Frederik

Vi hos StyleNova kan hjælpe dig med det du søger.
Se vores sortiment her: stylenova.com.pk

Vores firma er i Pakistan og vi kan levere tøj til høj kvalitet. Vi har denim jeans, t-shirts, hoodies mm. De kan fremstilles med logo og print efter eget ønske. Vi producere tøj til både store og små forretninger. Det vil glæde os at samarbejde med jer.
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil kunne hjælpe med en del. I kan se på vores hjemmeside https://tex-tryk.dk/butik/ Det meste af tøjet fåes som labelfree dvs at i kan få trykt jeres eget logo ind i nakken af tøjet og på den måde komme igang uden at skulle bestille 1000 stk i hver farve.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)