Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dokument til overdragelses aftale med ansatte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-) 

Jeg har solgt min virksomhed, og skal derfor have lavet en overdragelses aftale. Jeg leder derfor efter en skabelon jeg kan bruge til dette. Køberen af virksomheden har købt hele virksomheden med ALLE forpligtelser også 5 ansatte det skal derfor fremgå af aftale. Nogen der ved hvor jeg finder sådan en aftale henne? 

Mvh. Natasja

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasja,

Jeg tror du har mulighed for at det på Contractbook, men prøv eventuelt også på Saxis jeg kunne forstille mig de har de dokumenter du har brug for! :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil afhænge en del af om det er en virksomhed i form af personlig virksomhed der er afhændet (uden CVR) eller et selskab, hvor det jo i princip bare er anparterne der er solgt. Købers forpligtelser over for ansatte ved overtagelse er omfattet af virksomhedsoverdragelsesloven som fastslår, at køberen af en virksomhed indtræder i enhver form for forpligtelse overfor medarbejderne. Der hvor der oftest kan blive problemer er i forhold til medarbejdere der er opsagt/under opsigelse mm, og jeg ville ikke bruge skabelon, ud over selve virksomhedsoverdragelsesloven, uden at have en gennemgang af en advokat.

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at kigge :-) Tak!

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. :-) -  jeg har fundet denne side. Kan jeg bruge dem eller vil du tage direkte kontakt til en advokat? Jeg tænkte at det var ok nemt, da de overtager alle forpligtelser også omkring ansættelses forhold. Det er et IVS som jeg sælger,

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)