Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3D-tegner søges.....meget!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Vi har temmelig travt i øjeblikket med at udføre opgaver for vores kunder - en bred vifte af store og mellemstore virksomheder, hvoraf nogle stykker er danske døtre af internationale mødre. Samtidig er vi ved at lave en strategisk firma-ændring, så vi til stadighed kan være et elle to skridt foran vores kunders krav og ønsker.

Derfor søger vi en freelance 3D-tegner, der ligger i top10 i Danmark, når det kommer til at visualisere udstillingskoncepter, standopbygninger, shop-in-shop-løsninger og lignende. Samtidig skal tegneren være i stand til at omsætte 3D-koncept-layouts til 2D-arbejdstegninger.

Programmet er ikke så afgørende, men vi har dog gode erfaringer med tegnere, der arbejder i Pytha. Men er du dygtig nok, accepterer vi også stramaj og kartoffeltryk, hvis bare det giver os en "edge" overfor kunderne.

Skriv, hellere i går end i dag. Også hvis du kender nogen, som kunne være intersserde i at arbejde sammen med os.Vilkår og aflønning snakker vi om. Men vi er ikke fedtede, hvis bare du (eller din bekendte) kan levere varen.

MVH
Peter 

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:40

Har sendt dig en mail.

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:16

du kan evt kontakte os

vi kan tegne det i Rhino eller solid w

Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:40

Kære Aminoer,

Tak for beskeder og mails. Det har "givet pote" (underligt udtryk - men det har det) og vi har fundet en dygtig tegner, som vi har valgt at indlede et samarbeje med.

Men igen, tak for de mange mails og reference-billeder. Der var noget virkelig godt imellem, så hvis der er andre, der mangler en tegner, har jeg nu et par anbefalinger med mig. Jeg håber, det er i orden, at jeg giver jeres navne og telefonnumre videre. De fremsendte billeder bliver dog ikke vist til andre, som lovet.

Venlig hilsen
Peter

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Tilmeldt 30. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:10

Hej med Jer.

Jeg tegner i 3-D, og er freelance tegner. Jeg er udannet inden for butiksinventar.

Finder i det brugbare kan jeg kontaktes på 22 99 09 07

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)