Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed, mangler kontakter:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, er en pige på 27år og har længe gået og overvejet at starte min egen virksomhed.

Jeg har faktisk mine ting på plads, har snakket med SKAT og mangler nu bare et navn så jeg kan oprette et CVR nr og komme igang med det hele..

Det eneste som jeg mangler lige nu, det er at komme ud til nogle leverandørere som kan producere det tøj til mig som jeg gerne vil sælge, har billeder af det som jeg vil ha i sortimentet og det skal ikke være kopi varer, det skal laves så jeg kan sætte mit eget mærke/logo på.

Lande som, Vietnam, tyriket, poolen osv ved i om de har nogle gode leverandører til en rimelig pris ?
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg laver tøj til dagligt gennem virksomheden https://tex-tryk.dk/ og vi har en ok stor produktion og importerer lidt tøj men ikke det vilde da prisen ved import faktisk næsten ikke kan betale sig da det skal købes rigtig meget ind af gangen. 

Så længe det bare er alm tøj som poloer T-shirts eller sweatshirt så har vi det på lager i en labelfree udgave dvs at produktet du køber hos os ikke har en nakke label og du kan redesigne det som du ønsker. 

Du må gerne hvis du vil rigtig og bombe os med spørgsmål på telefon så skal jeg gøre det bedste jeg kan for at hjælpe dig :=) 

God vind og god jul :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 22. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for svar :)

Jeg glemte helt at nævne det er pige tøj jeg gerne vil sælge, jeg har nogle billeder af hvordan det skal være og se ud ?
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg prøve at søge lidt på forum her inden der er utrolig mange indlæg som dette og der er virkelig mange brugbare svar omkring hvor man kan købe disse produkter. 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 22. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det så fint, tusind tak for svar og hjælpen thomas :)

Jeg vil kigge lidt mere rundt og se om jeg kan finde nogle opslag.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)