Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg mine produkter til en butik?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer

Jeg skal på nuværende tidspunkt have min kollektion ud i butikker, mit mål er magasin og andre mere ekslusive butikker. Jeg søger derfor gode råd, til hvordan man bedst mulig fanger butikkens opmærksomhed eller bare generelle gode råd

Mange hilsner 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du tager simpelthen din kollektion, smider den ned i en kuffert og kører ind til Magasin på Kgs Nytorv og viser det frem til afdelingslederen i den afdeling, som du vil ind i.

Hvordan i Himlens navn havde du ellers tænkt dig at komme ind? Du er nødt til at lave en Jesper Buch! (Eller Mads Skjern, for den sags skyld) De gjorde det og de lykkedes med det.

Hold nu op med at være bange for kunderne. De vil jo gerne have fede produkter ind, og det får de ikke, hvis man ikke tør kontakte dem

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dem der er i butikkerne har næppe den store indflydelse på sortimentet, så ring til Magasins indkøbsafdeling, og hør om du kan komme forbi og vise din kollektion.
Tilmeldt 27. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ringet til Magasin, og den eneste mulighed for at komme i kontakt med indkøbschef var over deres generel mail. Jeg foretrækker selv at ringe, idet jeg kan forstille mig, at der havner super mange mails derind hver dag - hermed vil man minimere chancen for at få et svar fra dem.  

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan også prøve om du kan få en stand på modemesser.
Tilmeldt 1. Jun 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Acena Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I de større kæder bliver du typisk henvist til indkøbsafdelingerne.

Men jeg vil helt klart anbefale at gå ud i butikkerne og vise dine vare. Du får både vist dine produkter frem til de ansatte, har mulighed for at få et direkte nummer til indkøbsafdelingen, og kan samtidig spørge om du må efterlade en flyer med dit brand.

Jeg har selv været rundt og vise plakater frem til de større kæder sammen med min partner, men erfaringen er også at de presser dig meget langt ned i pris. Så vi tog rundt i mindre butikker som blomsterhandlere, retro butikker m.v. og er faktisk her at størstedelen af vores salg kommer fra.

Så jeg vil også råde til ikke at gå direkte efter de store, men start lidt mere småt ud. De små butikker har et godt netværk og er mere villig til at fortælle om dine produkter. Blot min egen erfaring.

Tilmeldt 27. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for råd!

Tilmeldt 27. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Du har absolut ret. Tak for input!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)