Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juridisk hjælp til oprettelse af virksomhed, der skal dropshippe varer fra USA og Kina - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 16. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvilken virksomhedsform skal jeg oprette, herunder hvilke aftaler om import og eksport etc. skal der laves, hvis jeg ønsker at dropshippe produkter fra varelagre/producenter i USA og Kina? Det vil altså sige, at jeg kommer aldrig til at have dem ved hånden her i DK.

Selvfølgelig har jeg tænkt mig at opsøge en professionel inden jeg opretter CVR-nummer, men det er rart at have en ide om hvad der skal til, og dermed får en anelse om hvor lang tid det kommer til at tage at få styr på alt det juridiske.

I øvrigt kommer produkterne ikke fra AliExpress, hvis nu folk skulle være nysgerrige på, om det er det jeg har planer om.

Mvh. Søren

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes utroligt mange gamle debatter om Dropshipping fra 3. lande.  konklusionen må være at det ikke kommer til at give andet en problemer, da det er meget vanskeligt med indfortoldningen, som kunden selv skal forestå.  I øvrigt vil det også give problemer med returret og produktkvalitet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Ravn - det går næsten altid galt - for besværligt - der er tonsvis af steder de kan købe fortoldet og på plads, frem som kunde selv rode med det-  og returvarer mm ligesom der i USA i sig selv er masser af dropshippere - som i det mindste kan tage varen retur inden for USA - men også har det vanskeligt - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2016/02/dropshipping.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)