Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce - HJÆLP !!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber virkelig på hurtig hjælp. hvis nogen der har forstand på Woocommerce. Er villig til en skilliing

Jeg har sat alt op på mit SHOP og problemet er med moms. På PC, MAC osv. vises siderne korrekt med most. Eksempel en vare til DKK 1.800 inkl. moms - men på mobil vises varen ekskl. moms til DKK 1.440. SÅ hvis man køber i min shop fra mobil bliver det til den lave pris - det er meget underligt.

Håber der er en der kan hjælpe snarest !

vh Thomas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sende et link til shoppen. Kan det være cached?

Hvis det er designhome.dk, så får jeg samme priser vist på både mobil og desktop.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - ja det er designhome.dk - men den side du ser nu er den gamle side - jeg var simpelthen nødt til at sætte den retur ti den - så på denne side er der intet problem

Problemet fandt jeg ud  af var, at når jeg var logget ind i WP og gik i Shop mv. så lavede den korrekt moms opsætning - men hvis jeg ikke var logget ind på pc, mobil eller andet så var alle priser 25 % billigere.  

Jeg forstod intet af det - så førte tilbage til det gamle. 

Hvis jeg ændrede en pris medens jeg var logget ind i WP ændrede den godt nok prisen udenfor miljøet men det var moms funktionen der ikke virkede udenfor miljøet

Gir det mening - men aner ike hvad problemet skyldes 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)