Hej folkens, |
Kan du give et eksempel. Jeg forsøgte mig med en Casper O. L. Der tikkede ind som søgeresultat nr. 4 på Google når man søgte hans navn.
Skulle ikke mene at duplicate keywords skulle have så stor indflydelse..
Hej folkens, |
Kan du give et eksempel. Jeg forsøgte mig med en Casper O. L. Der tikkede ind som søgeresultat nr. 4 på Google når man søgte hans navn. Skulle ikke mene at duplicate keywords skulle have så stor indflydelse.. |
Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive
Du kan bruge mig som eksempel. Joakim Bruchmann. Visse kandidater rangerer af uforklarlige årsager højt på google. |
Konkurrencen på dit eget navn Joakim Bruchmann er lidt højere. En 6. plads er ikke helt skidt når man kun søger efter dit navn. Min vurdering er at det ikke vil ændre noget kun at skifte keywords på hver enkel person. |
Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive
Jeg er enig med anders. Det rykker intet at ændre jeres meta keywords. Og jeg er også enige i at en placering som nummer 6 er lige som det skal være, når alternativerne er Twitter, Instagram, CVRAPI og Linkedin, på netop dit navn. Småting du kan overveje: |
Bare lige en note til de andre gode svar. meta keywords har ikke været brugt af Google i mange mange år, så de har 100% ingen indflydelse om de er indskrevet eller ens på alle profilerne. Gør som Kim skriver. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media