Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivningshjælp ang gæld til det offentlige..-

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa og god aften..-

Jeg står i den situation at jeg igennem små 10 år, har været selvstændig erhvervsdrivende håndværker...

De første mange år gik det hele som sådan godt, men efter et par år hvor jeg havde gået for et større typehusfirma, begyndte planlægningen at smutte...

Der blev længere mellem husene og vi var ikke gode nok til få andet arbejde ind, da vi samtidigt sku være klar når så husene kom...

Det resulterede i et dårligt år, efterfulgt af endnu et, fordi jeg skiftede hest og opgaver, så der var lidt lærepenge der måtte betales..-)

Her kom min første sådan nedtur, kunne næsten ikke se enden af regninger der væltede ind og var så godt som ved kaste håndklædet i ringen..-

Men med sved og blod kæmpede jeg videre, arbejdede enormt meget og gjorde hvad jeg kunne få hænge i..- Det lykkedes at komme af med div. kreditorer og beholde hus og hjem..-

Det gav knas i forholdet og konen smuttede og jeg endte med hus og have og hele molevitten..-:) Nu er der så gået et år mere og jeg endelig ved nå punktet hvor jeg klar til kæmpe mig ud af hullet igen, for har gået med hovedet under armen indtil nu..-(

Men ku godt bruge råd til hvor jeg bedst og nemmest gøre det inden skibet synker helt..-)) Hvis jeg kan undgå det..-Tongue Tied Jeg klar over der skal arbejdes og tjenes penge, det er helt klart, men andre råd eller foreslag modtages gerne..- Jeg tjener omtrent 60.000 før skat om mdr..-

Min gæld er primært B-Skat og beløber sig til omegnen af 450.000 pt..-(

pfh tak og 

mvh

morten

Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det er en trist historie at læse, men godt du er klar igen!

Det bedste råd er selvfølgelig at nedbringe din gæld hurtigst muligt.

Men jeg vil råde dig til at konsultere en rådgiver (revisor eller advokat, el. lign.) det er altid lettere at 

give en mere korrekt rådgivning når man snakker face-2-face og kan få alle detaljer, lytte til dine ønsker, gennemgå budgetter osv. 

Er din virksomhed EMV eller et selskab?

Vh. Mathias

Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for svar..-)

Jeg er selvf i fuld dialog med min revisor og han har selvf hjulpet hvad han kan../ Har også Hart møde med bankmanden som er informeret om situationen og han har indtil endnu været behjælpelig..-:)
Vi selvf enige om nedbringe gælden så meget som muligt og hurtigst muligt..-
Men mere om jeg kunne få andre eller ideer på den ene eller anden måde, jeg yderste motiveret for finde en løsning../:)

Jeg er EMV..-🙃

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge på "Din Gæld" på Google - der er tale om gældsrådgivning :)

Tilmeldt 7. Sep 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, det vil jeg prøve..-👍

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)