Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser min hjemmeside og mine produkter godt ud?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle prøve Bricksite.dk og chosting benytter jeg køre godt.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående billederne:

Du kan godt bruge stemningsbilledet med træet som baggrund som første billede til smykket, derefter skal du have nogle rene billeder med en ens neutral baggrund som f.eks. sort til guldsmykker og grå/hvid til sølvsmykker. Det er vigtigt at smykkerne står knivskarpt, så de præsenterer sig bedst muligt, og det skal være muligt at se smykkerne i closeups.

Angående selve shop/hjemmeside:

Tag et kig på Shopify, som er et shopsystem som er lynhurtigt at komme igang med, og der findes mange topmoderne templates lige til at aktivere. Det er et forholdsvist billigt system at komme igang på, hvor man så med tiden, når pengene er tjent, kan begynde at tænke i at få lavet sit eget system, som så vil være billigere i drift, men hvor du jo så har en markant dyrere startudgift til webdesigner.

Hvis du vælger Shopify, kan du sagtens selv lave siden færdig, efter deres templates.

Men hvis du senere vil have et system som du selv drifter, vil jeg råde dig til at få en professionel webdesigner til at skabe det, mens du laver det du er god til imens - det er der penge i.

Held og lykke med shoppen

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)