Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter idé med potentiale måske?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer 

Jeg søger råd og jeres meninger i min idé udvikling fase, så på forhånd tak for din tid.

Jeg arbejder på at starte egen produktion op af legehuse og måske også andre lege redskaber til udendørs rum for børn til private i første omgang samt salg af disse. 

Men kan tankerne går på om det er for sæson præget og om der kun kan skabes salg i sommer halv året? Hvad mener i aminoer? 

Hvordan tror i efterspørgslen er og nogle gode råd til hvordan jeg undersøger markedet og mit segment som er børnefamilier 

Vh. Daniel 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dpetersen,

Jeg kan forestille mig at det er sæson præget fordi et legehus er jo eminent til børnefamilier i sommerperioden hvor man tilbringe flere timer udenfor. MEN kigger man på de måneder, hvor det eventuelt kan komme til at sne vil det også give god mening, så det er lidt svært, og kigger du på børnehaver så er det jo hele året rundt at de bliver brugt, så den er svær.

Det vil i hvert fald være end god ide og så hvor mange andre der er på markedet og se hvilket prisleje de ligger i, så du har noget at måle op i mod. 

For at finde ud af efterspørgselen på det du tilbyder er at få lavet en spørgeskema som du kan lægge op på diverse facebook sider og måske også børnehave osv. :) 

Hvis du søger sparring til din ide omkring dit projekt, så kig lidt på Startup Central de har en masse coaches som kan hjælpe dig :) 

Med venlig hilsen
Mathias 

Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias tak for svar

Jeg vil tage dit råd til mig angående spørgeskema, da jeg sagtens kan se fidusen i den viden jeg kan opnå ved metoden

Så det vil jeg starte op

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :D 

Jeg håber det kan være med til at hjælpe dig videre i processen.


Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)