Hej, Jeg skal igang med en online markedsplads. Men hvor får jeg fat i en billig hjemmeside der virker. siden skal fungere som en slags dba.dk kontra trendsales. Skal jeg forsøge at købe et brugt system på virksomhedsbørsen, eller skal jeg få udviklet siden fra bunden? Hvad vil det koste mig, bare sådan cirka og hvem er gode til sådan et projekt? Hvad m Ser frem til jeres idéer/meninger |
Prøv at google classifiedscript, så finder du sikkert et gratis eller meget billigt program der kan nogenlunde det samme som www.dba.dk
Hvis du finder et opensource program kan du få en programmør til at rette det til, til dit formål.
Jeg tror dog du får mere end svært ved at konkurrere med dba som jeg mener har et utrolig stærkt varemærke som forbrugerne kender, men måske du har en plan.
Det er nok ikke den bedste ide at købe et brugt system med mindre det er navnet der tiltaler dig og du mener du får en fast indtægtsgivende kundekreds, men selvfølgelig kommer det an på prisen og om det opfylder dine ønsker.
Jeg gætter på at en indisk programmør vil lave det fra bunden for max 3000$ og at prisen i Danmark starter fra 50000kr. Det er halvdyrt i Danmark, men det er nemmere at få lavet en dansk side i Danmark. Måske du kan få en programmør til at lave det mod en omsætningsafgift(?).
Mvh