Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix webshop og betalingsmetoder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en lille nystartet Wix webshop med stripe betaling. Jeg har ret god trafik på min side, men desværre meget få konverteringer. 

Jeg tænker en af årsagerne kan være at Stripe er en relativt ukendt betalingsmetode her i DK, så jeg vil rigtig gerne have mobilepay på min side.

Jeg har idag støvsuget nettet og læst og chattet med flere udbydere, som siger at de ikke har integration med WIX -

Er der nogen derude der ved hvem jeg kan få til at hjælpe mig med at få mobilepay på min side?

De bedste hilsner

Maria / SiBello.dk

Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan vidst godt bruge PayPal, som kunderne har tillid til.
Også uden, at kunden skal oprette en PayPal konto
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Wix er et meget begrænset system, hvor dine muligheder kun er stripe og paypal som betalingsløsning.
Paypal er en konverteringsdræber i DK, men det har stripe ikke nød at være.
I stedet for at nævne stripe bør huske at skilte med at folk kan betale med visa + mastercard, da dette vil øge din webshops trust.
Det er trods alt kun ved brug af betalingskort, at man som forbruger kan gøre indsigelse via banken.
Mobilepay er ikke muligt med wix. Din nuværende fremgangsmåde med manuel bestilling og betaling med mobilepay er i strid med reglerne, hvis du benytter din private mobilepay løsning.
På din checkout-side skal man indtaste virksomhedsnavn. Det bør du få fjernet.
DAO er mindre kendt, så overvej om det ikke er en god idé også at tilbyde post nord og gls.
Du kan ligeledes øge din trust ved at tilbyde gratis/billig returforsendelse. Det kan let sættes op med: shipmondo com / dk /
Du bør ligeledes informere om at du tilbyder 24 måneder reklamationsret.
Samt overholde cookiereglerne og persondataforordning.
erhvervsstyrelsen dk / cookieregler
www datatilsynet dk / generelt-om-databeskyttelse / vejledninger /
---
(Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg prøver at indsætte url'er)
Tilmeldt 22. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tusind tak for rigtig god feedback !

Jeg vil få ændret de ting du nævner... At fremhæve VISA/Mastercard fremfor Stripe er jo helt indlysende og det forstår jeg slet ikke jeg ikke har tænkt på Embarrassed

Hvad mener du med at du får en fejlmeddelelse når du forsøger at indsætte URL? .(jeg er ikke lige så skarp på det tekniske, og ved ikke hvor og hvornår man vil have brug for at indsætte URL'er.)

Mht. Cookieregler og reklamationsret, mener du så ikke det er nok det der står i mine handelsbetingelser nederst på siden?

Mvh. Maria

Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Maria / Sibello.dk:
Hvad mener du med at du får en fejlmeddelelse når du forsøger at indsætte URL? .(jeg er ikke lige så skarp på det tekniske, og ved ikke hvor og hvornår man vil have brug for at indsætte URL'er.)

Det er her på amino, jeg får en fejlmeddelelse. Derfor mangler links . og har mellemrum i mit første svar.

Maria / Sibello.dk:
Mht. Cookieregler og reklamationsret, mener du så ikke det er nok det der står i mine handelsbetingelser nederst på siden

Du skal indhente samtykke før du sætter første cookie og oplyse om alle 3. parts cookies.

I dine handelsbetingelser står der intet om hvor længe du tilbyder reklamationsret.
Tilmeldt 16. Oct 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ... ved godt det er en gammel tråd. Men hvor endte du ? Kan se du har en mobilepay løsning ... men er det så stadig på wix ?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)