Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste betalingsløsning til Woocommerce

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg er kommet godt igang med min webshop, kaninbutikken.dk, jeg har fået opsat betaling via Stripe, hvor kunder jan betale med kredit og betalingskort. MEN jeg fik en henvendelse fra en kunde, som sagde at jeg skulle overveje Viabill. Og så blev jeg i tvivl. Kan I anbefale betalingsløsninger? Jeg ved, at for mange kunder er der en sikkerhed i, at man kan betale ved løsninger, som de finder troværdige. Hvad bruger I? Kan I anbefale nogle?

Fra Ikast
Tilmeldt 15. Apr 19
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo flere muligheder jo bedre, kunne jeg fristes til at sige.

På Festbamsen.dk bruger jeg også Stripe, med mange betalingsmuligheder. Derudover så er jeg også tilmeldt ViaBill, så man kan afdrage, og jeg tager imod Mobilepay.

Grunden til at jeg bruger Stripe er at jeg har så få betalinger online (de fleste er via Mobilepay ved afhentning af slush ice maskine), så selvom de har forholdsvis høje gebyrer, så er det billigst for mig.

Det vigtigste er at have de betalingsmuligheder som din målgruppe forventer og bruger. Men det er måske et lidt flyvsk svar.

Festbamsen.dk - Udlejning af slush ice maskiner, beer pong borde mv. i Herning, Ikast, Silkeborg og omegn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger en udbyder som quickpay så har de kreditkort(dankort), mobilepay og viabill i een samlet løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHAHA.... viabill?

Er der nogen der køber godbidder til deres kæledyr på en afdragsordning?

Dankort, Via, Mastercard og MobilePay, så tror jeg du dækker 99,9% af muligheder

Tilmeldt 18. Jul 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Mange tak for jeres svar og hjælpe. 

Kim: Jeg antager, hvis man ikke kører quick løsningen, at man skal downloade/købe et plugin for kort og mobilepay? (beklager hvis det er et dumt spørgsmål)

Tilmeldt 18. Jul 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen. Det lyder som en super god ide, jeg tror jeg kører med den :) !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)