Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underleverandør eller samarbejdspartner søges til rengøringsbranchen (Storkøbenhavn)

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 11. May 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birger C

Jeg ville høre om det stadig kunne have en interrese at stifte bekendtskab og en evt samarbjde med mig jeg er ejer af city2clean mit firma er pålidelig og yderst kompetent indenfor for sit felt jeg håber du har tid til en lille møde og høre hvad jeg kan hjælpe dig med :)

Du er velkommen til at ringe på mit direkte nr
53820079
Tilmeldt 5. Jul 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birger
Jeg underleverandører for Ottzen. Vi har meget erfaring med kontor, skole, børnehaver, og samt trapper. Du meget velkommen til at kontakte Ottzen og spørger efter vores erfaring og hvordan vi udfører vores arbejde. Vi er meget stabille og udføre vores arbejde 100 procent tilfredsstillende. Vi har lidt kontor og trappe lige nu, men kunne godt bruge lidt mere. Jeg håber du er interesseret og høre nærmere fra dig. Mvh Evren
Du kan kontakte mig på 22624625
Tilmeldt 7. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg skriver til dig da jeg er interesseret i stillingen som underleverandør hos jer. Jeg og mine medarbejdere har haft mange års erfaring med rengøring, hvor vores arbejdsopgaver har være trappevask, hovedrengøring, kontorrengøring, haverengøring, centre, Magasin samt rengøring på institutioner og skoler. Ligeledes ønsker vi denne stilling, da vi gerne vil have et langvarigt samarbejde med jer og hvor i kan forvente gode og friske medarbejdere til stillingen som altid udfører deres arbejdsopgaver korrekt og præcist. Som sagt ønsker jeg stillingen som underleverandør da jeg er selvstændig og ejer en rengøringsfirma selv. Hvis i vil have et større indblik i hvad det er vi laver og hvad vi kan tilbyde, kan i kontakte mig i nedenstående nr. hvor jeg kan uddybe hvad det er vi lave samt give jer henvise jer til vore hjemmeside.. Jeg krydser fingre og ser frem til at høre fra jer.

mvh:
Shane Cleaning Service

tlf: 71 39 87 42

Tilmeldt 3. Aug 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Birger

Hvis du stadig søger folk er jeg interesseret.
.ha-service.dk

Mvh Haci
Tilmeldt 5. May 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birger.

Kan se at det er en gammel annonce, men det kunne  jo være at du/i stadig havde brug for flere underleverandør til rengøringsopgaver .

vi er en lille familie drevet firma mor/datter og søn. Og har haft det i ca.10 år. Som har erfaring med erhverv, privat og ejendomsservice opgaver.

Du må meget gerne kontakte os for mere info .

Junekaya42@ Gmail.com

Telefon 40470348

mvh

June

Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej birger..

har du fundet en underleverandør.?

ellers har jeg en del kontakter.

ser frem til din tilbagemelding.

Tilmeldt 14. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Vi laver rent rundt omkring i Sjælland vi er et rengørings firma med næsten 20års erfaring
Og søger hermed partner

rengøringsassistenter
Grundig rengøringsplan
Løbende tilsyn
Fleksibel og service-orienteret rengøring
Tilmeldt 5. Jul 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birger.

Jeg ville høre om du stadig søger underleverandør,  hvis du gør så er jeg klar til at hjælpe. Vi har mange års erfaring indenfor trappevask, kontor , børnehave, skole. Vi levere  100 procent tilfredsstillende resultat.  Jeg håber jeg høre fra dig til et rigtig godt sammenarbejde.  Mvh  Evren

Tilmeldt 26. Feb 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Mit navn er Abid Patel og jeg har et rengøringsfirma. Firmaet hedder Patel Rengøring IVS og blev stiftet 10 okt. 2017. Startet med 2 ansatte, men på grund af behovet, har jeg nu flere ansatte. Har opsagt samarbejdet med servicehuset, var underleverandør hos dem 1 år. Samarbejdet sluttet d. 14.12.18

I den anledning søger jeg at blive underleverandør hos jer. Jeg søger primære Erhvervsrengøring/Kontorrengørings opgaver.

Mine medarbejder har erfaring med marmor gulve samt træ gulve og trappevask. De har også erfaring med hovedrengøring. De kan varetage alle slags rengøringsopgaver.

Jeg vil gerne være jeres nye underleverandører og vil gerne aftale et møde med jer. Mine medarbejder har mange års erfaring inden for rengøringsbranchen og ved præcis hvad der skal til at, der bliver rengjort ordenligt.
Tilmeldt 11. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Birger . Hvis du stadig er interesseret i en underleverandør, er du meget velkommen til at skrive til mig 🤗 skriver lige en lille kort ansøgning

Lidt info om os selv, vi har arbejdet med rengøring i 9 år nu, og det er både hovedrengøring, kontor bygninger, HOC opgaver, industri, skoler og børnehaver, butik osv! Vi er et lille team på 2 som har en kæmpe erfaring indefor faget, og er selfølgelig meget imødekomne personer som elsker at arbejde med et smil på læben.
Og kan med garanti udføre et godt stykke arbejde! Og er meget konkurrence dygtige!

Vi har selvfølgelig også kørekort B, og egen bil og materialer😊

Jeg håber du/i vender tilbage, i så fald kan jeg kontaktes på følgende -

Tlf : 20873700
Cvr : 35990836

Mvh
Side 3 ud af 4 (31 indlæg)