Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 20. Aug 19
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for kritikken på opslaget, giver jeg det et forsøg alligevel.

Jeg hedder Louise, er fra 1998 så bliver 21 år d. 29/10. Jeg kommer fra Nakskov, men har boet i Maribo nogle år efterhånden. Jeg startet på kontoruddannelse i august, med speciale i økonomi på ZBC Vordingborg. I min fritid arbejder jeg som sælger for en virksomhed, hvor jeg arbejder hjemmefra.

Jeg står i den situation at jeg har måtte erkende, at jeg fungere bedre rent praktisk end på en skolebænk. Derfor har jeg valgt at søge et ufaglært fuldtidsjob, i håb om at kunne få en masse læring samt viden på den måde.

Mine kompetencer:

-          God til mennesker, samt håndtering af mennesker i diverse situationer.

-          Velformulerende og snak saglig, jeg er en smule ordblind så det mundtligt mine kompetencer ligger.

-          Dansk som modersmål, men kan forstå engelsk og kan snakke det en smule.

-          Struktureret, samt god til at håndtere presset situationer og holde hovedet koldt.

-          Kreativ, og god til at tænke løsnings orienteret. Jeg er god rent teknisk, og bekendt med diverse Office programmer.

Jeg søger som sagt en fuldtids stilling, med håb om at nogen af overstående kompetencer kan blive brugt. Jeg har ikke kørekort, men er i gang med opsparing til det men indtil da benytter jeg offentligt transport.

Jeg håber at høre fra jer.

Kender du nogen der søger en med mine kompetencer så send en mail til louise49jensen@gmail.com 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)