Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til opstart af Pick and Pack

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 159
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ikke så meget respons på mit sidste indlæg, så jeg prøver lige at være mere konkret:

Hjælp søges til opstart af Pick and Pack / Lagerhotel i Midtjylland

Vi er ved at kigge på nye lokaler til vores webshop, der endnu engang er vokset ud af de eksisterende. Vi har i dag ca. 200 m2 lager og kigger på lokaler på 500 – 2000 m2

Den ekstra plads vi får kunne vi tænke os at bruge til pick and pack eller lager hotel.
Vi har jo i forvejen en del af de ressourcer der vil skulle bruges til dette Pakkeri, fragtaftaler, emballage løsninger. Derudover har vi et team med rigtig god erfaring og kompetencer i forhold til database arbejde, kodning og logistik. Så dette næste skridt ligger engenligt godt til os.

Det vi mangler er input fra nogle der har brugt, stadig bruger, eller overvejer at bruge pick and pack eller lagerhotel løsninger.
Hvilken løsning har været den rigtig for dig ?
Hvordan betaler du for din løsning: (pr pakke, pr. ordrelinje, pr vægt)
Har du nogle faste omkostninger (pr m3 plads du optager) mindste pris pr måned?
Har du brug for en returvarer løsning, hvordan er denne løsning skruet sammen.
Hvilke fragt leverandører har du brug for (GLS, PostNord, Bring, Dao, Fragtmanden etc.)
Har du brug for at kunne komme ind på ”dit” lager, hvor tit, og hvornår på døgnet.
Hvad ville kunne få dig til at skifte til en anden løsning en den du var på (eller er på)
- Placering, pris, service?

Du behøver naturligvis ikke dele priser, jeg er mest interesseret i den løsning der passer til lige din forretning.

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)