sider - fra at have ranket 1-6 på side 1 hos google på div. keywords nu pludselig rangerer helt nede på side 18. Jeg har læst noget om, at siden ca. den 21. feb i år - har google opført sig underligt (gang i oprydning). Mit site har hverken mistet pagerank - eller røget i ''supplerende'' sider kategorien. Altså - alt er som egentlig som det skal være bortset fra den nu meget dårlige placering. Søger jeg feks på danske sider så kommer den stadig som nr. 1-6 på side 1. Det er en .net adr. men server ligger i danmark. Er der grund til at tro, at google har optimeret algoritmer feks. mht. keyword spam /denisty. Skal man slå koldt vand i blodet og vente til datacentre er opdateret !? Samtidigt kan jeg se, at selve index side ikke er cached siden 22.feb - før dette blev siden cached ca. med. 2-3 dages mellemrum hvis ændret. (googlebot besøger stadig site flere gange om dagen). Kan vi så lige få mikke de mib på banen med nogle svar :) - og nogle af jer andre gæve SEO gutter - og evt. andre, som har noteret synlige ændringer på deres egne sider mht. placering. |

...men det hænger nu sammen med at vi tog et skud af vores egen medicin.
Kunne jo også tænkes at det det er fordi at dine konkurrenter bare er blevet bedre til at ranke på dine keywords?
Ville forresten nok hjælpe hvis du sagde hvilken side det er, og hvilke keywords det drejer sig om - så er der sikkert en fornuftig forklaring.