Hej aminoer :o) Vi er 2 gutter som bikser med ideén om at producere vores eget "tøjmærke", men er lidt i tvivl om proceduren (da vi ikke har prøvet det før). Vores idé til at starte med er at få produceret nogle t-shirts og måske hætte trøjer. Stilen er lidt ala mærket Bape...altså stilet streetwear (kanye west). Vores plan er at finde nogen der kan producere tøjet med vores eget "logo"og design på tøjet, samt navn i nakken (ikke noget med fruit of the looms hehe). Da vi hverken har gået på sy skole eller har leget med symaskine før :), har vi brug for hjælp til dette.
Er der nogle som kender processen eller ved hvem/hvad vi skal have fat i ??? (evt på nettet osv) Håber i kan hjælpe os gennem det første stadie, med ideér og hjælp Mange hilsner Casper og Steffen |
Hej Casper & Steffen,
Har I overvejet hvor I vil have syet tøj-mærket henne? Gør ligesom min storebror, han har sin egen tøj-mærke, som han får syet i Vietnam og sælger styrtende i Danmark udover hans tøj-forretning i Fields (Starz & Fifth Avenue).
Pt bor jeg i Vietnam og driver en IT-firma indefor Webdesign og udvikling. Men så vidt jeg ved er det ikke en lille investering for at producere sit eget tøj-mærke og en del procedure for at gennemføre projektet så vidt jeg har fået at vide af min storebror. Naturligvis hvis I stadigvæk er oplagt så kan jeg henviser til min storebror som kan give jer nogen tips og vejledninger
Pøj-pøj,