Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til reolmarked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Sammen med min familie har vi lejet et lokale og for at holde udgifterne nede, og måske tjene en lille skilling, vil vi udleje reoler og gulvpladser til andre sælgere.

Jeg opretter mig som enkeltmandsvirksomhed og sørger for økonomien vedr. udlejning. Så langt så godt.

Jeg kan dog ikke rigtigt finde hoved og hale i hvordan vi skal håndtere salget af de andre sælgeres varer.

Ønskescenariet er ét kassesystem og ét mobilepaynummer som der overføres til. Vi tager ingen kommission. Kan jeg bare lade al salget gå ind på min erhvervskonto, og derefter udbetale til de private sælgere? Altså uden at dette tæller som noget der skal modsvares moms og skat osv af (som selvfølgelig er de individuelle sælgeres eget ansvar)

Vi tænker at køre det hele lavpraktisk, så hver reol har en blok hvor salget noteres ned. Her kunne vi godt tænke os et simpelt kasseapparat der kan håndtere vores sælgere.
Eksempelvis en kunde køber en ting fra reol 3 til 45 kroner, her vil vi gerne bare kunne taste “sælger 3” og hvad salget er, findes noget sådant?

Nogen med indsigt i hvordan sådan et reolmarked fungerer?

Vh Jeppe

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)