Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheds registrering

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg skriver fordi at jeg har fået oprettet min enkeltmandsvirksomhed.. Mit spørgsmål hertil er om jeg gerne må registrere virksomheden selvom den ikke er aktiv endnu og ikke har indtægt. Pt er jeg igang med at skaffe kapital og inventar til lager m.m. Kan man det? lige nu bruger jeg cvr-nummeret til bogføring af købte varer og logo osv. På forhånd tak
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

niklaswinther:
Mit spørgsmål hertil er om jeg gerne må registrere virksomheden

Hvad mener du med det, ud fra det du skriver lyder det jo til du allerede har et CVR nr?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet er jo aktivt, når du har aktiviteter i det, så bare kør løs. Husk at blive momsregistreret, hvis du ikke er det, så du kan fratrække momsen på dine indkøb.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

niklaswinther:
Hej. Jeg skriver fordi at jeg har fået oprettet min enkeltmandsvirksomhed.. Mit spørgsmål hertil er om jeg gerne må registrere virksomheden selvom den ikke er aktiv endnu og ikke har indtægt. Pt er jeg igang med at skaffe kapital og inventar til lager m.m. Kan man det? lige nu bruger jeg cvr-nummeret til bogføring af købte varer og logo osv. På forhånd tak

ja det er jo sådan man starter og så længe hele formålet er at FÅ indtægt, så må man naturligvis have udgifter til senere at få den indtægt

Du kan med fordel nok for små penge skaffe e-bogen (eller paperback) om personlig virksomhed https://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html den tager dig igennem det meste du behøver - letlæst og siden som opslagsbog

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jørgen. Hvordan fratrækker man moms fra købene jeg har lavet?
Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så når vi skal indberette til skat, så vil jeg kunne få noget af det tilbage jeg har invisteret?

Tilmeldt 9. Oct 19
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jørgen. Jeg er med på nu hvad du mener med at fratrække moms :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)