Kære aminoer, Til jer, der står med det ene ben inde i en forretningsplan og det andet på vej ind i banken vil jeg gerne tilbyde min hjælp, til en billig penge!Da jeg igennem langt tid har været stor besøgende på dette site har jeg erfaret, hvilket også er i overensstemmelse med alle undersøgelser, er at mange iværksættere starter op med lille, eller ingen kendskab til den teoretiske del af virksomhedsdriften. Dette lyder naturligvis gråt og kedeligt, og man har altid hørt om Skype, Gucci, Nokia osv. der er startet op uden nogen som helst erfaring inden for drift af virksomhed, og taget i betragtning af at Nokia engang både var en gummistøvle og dækfabrik og er endt op med at være den største faktor i Finlands økonomi, så står argumentet for at teorien er unødvendig selvfølgeligt meget stærkt! Men en ting er sikkert, det er at viden, teori og sparring aldrig har gjort skade! Så det jeg vil gøre for jer, er at fortælle og benytte de virksomhedsteoretiske midler, så vi delvis eller sammen kan udarbejde en forretningsplan. Dermed kan du få en sparringspartner, med helt nye input til din idé og jeg kan opnå selvrealisering og benytte teorien uden for skolebænken. Det må siges at være en win-win situation! Min målgruppe vil være iværksættere, med ringe eller ingen viden inden for erhvervsøkonomi, virksomhedsdrift, virksomhedsøkonomi, afsætningsøkonomi - kærlig barn har mange navne. Så hvis du ikke har helt eller ingen tjek på konkurrenceanalyser, segmentering/målgruppevalg, købsadfærd, afsætningsplan, investeringskalkuler osv. så lad os sammen få udarbejdet din ide, så du ikke ligner et spørgsmålstegn i banken! Lidt om mig selv:Jeg er snart færdig på økonomilinjen, HHX, på Niels Brock der består af studieretningsfagene Afsætnings- og virksomhedsøkonomi.Mine relevante karakterer er som følgende: Afsætning A: 10 mundtlig og 10 skriftlig (standpunkt) VØ A: 10 mundtlig og 10 skriftlig (standpunkt) Innovation C: 12 (mundtligeksamen på baggrund af forretningsplan) Erhvervscase C: 10 (mundtligeksamen, sammenkobling af AØ og VØ med udgangspunkt i en case) Studieretningsprojekt: 10 (større skriftlig opgave, hvori jeg skrev om distributionsstyring for IC Companys) Desuden er jeg, sammen med 3 fra min gruppe, vinder af Erhvervsdagen, der blev afholdt af Nordea og KPMG.
Skriv endelig på denne tråd, eller til min mail theis-kuhre@hotmail.com Mvh. Theis Kuhre
|
Billig hjælp til forretningsplan tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)