Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af tøj til webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria 

hvis du stadig er interesseret kan jeg skaffe rigtige gode mærker til gode priser, samt gode dropshipping aftaler, hvor du slipper fra at skulle købe en masse ind. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 20
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan jeg se flere tilbyder dropshipping-aftaler. Der ville jeg passe på. Det er svært at være konkurrencedygtig med den type model.

Vh Frederik
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Det kan vi fra Startup Central sagtens hjælpe dig med, vi har flere coaches som har kontakter i udlandet til producenter som allerede hjælper nogle af vores nuværende medlemmer.

Har du selv gjort dig nogle tanker over hvor henne i verdenen du vil have det produceret?? :) 

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på Mathiasaslak@startupcentral.dk

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det undrer mig at der ingen er der skriver hvor hård den branche du er på vej ind i er. 

Men det er sq hårdt at få en topplacering på Google på tøj, og børnetøj osv. Har en gang haft en topplacering på ordet babytøj med en nu lukket webshop, det krævede et link fra yale.edu + at vi også havde den mest aktive Facebook side i hele tøj branchen. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan fik du et link fra yale.edu ? :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er så min hemmelighed, da jeg er ved at skrive en bog om SEO hvor jeg afslører tricket så fremt at jeg får den bog færdig.

Tilmeldt 17. Jan 20
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg har et restlager af tøj fra Rosemunde(dametøj), som er super fint og elegant, hvis det kunne have interesse må du meget gerne skrive en besked til mig på 40269222, så kan vi lige skrives sammen, når vi begge lige har tid kan vi ringes ved😊
Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,  Jeg har de varer du leder efter. Giv mig et ring på tlf 20746671.

MVH Aksel

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)