Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Url eksisterer ikke - kun hos Google

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et problem med en (fake) url som ligger i alle mine menuer. Url'en eksisterer ingen steder, hvorfor jeg ikke kan fjerne den. Jeg har skjult den med css, men det lader Google sig selvfølgelig ikke narre af.

Jeg tror den er kommet på et tidspunkt, hvor jeg har siddet og leget med bbPress og Ultimate Member, som idag begge bruges på mit site.  "Tilmeld" (som url'en hedder) og som ligger på samtlige sider, kan simpelthen ikke fjernes.

Jeg har været i kontakt med flere som mente at det kunne de sagtens fjerne, men det ligger der altså endnu.

Nogen forslag til hvordan jeg fjerner det?

Sådan ligger det i både hovedmenuen og den lille topmenu :( (nu dog fjernet med css)

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er enten noget kode som indsætter menupunktet eller en fejl i databasen.

Hvis det er en databasefejl kan en programmør rette/slette manuelt med phpmyadmin. Menupunkter er i tabellen wp_posts, hvor post_title = Tilmeld dig og post_type = nav_menu_item.

Hvis det er kode der indsætter menupunktet, kan en programmør søge sig frem til fejlen.

Fejl i koden kan f.eks. være en fil i dit theme, som skal opdateres så den er kompatibel med nyeste version af bbpress eller andet plugin.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - og tak.

Jeg har, som sagt, haft flere til at kigge på det, men uden held til at få det fjernet. 

Alt er opdateret og det har stort set været der siden jeg byggede sitet. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at få det fjernet, og Google brokker sig, idet det ligger på samtlige sider.

Jeg har selv været inde i PHPmyadmin, men tør ikke kaste mig ud i at "arbejde" derinde. Måske du kan guide mig? ;-)

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Gade:
Jeg har, som sagt, haft flere til at kigge på det, men uden held til at få det fjernet. 

Der er mange såkaldte WordPress eksperter, som kan levere en hjemme, men som ikke kan rette en fejl som denne.

Charlotte Gade:
Alt er opdateret og det har stort set været der siden jeg byggede sitet.

At du har benyttet update funktionen i WordPress, er ikke nødvendigvis nok. Der kan stadig være filer i dit theme, som ikke er kompatibel med et plugin du bruger.

Charlotte Gade:
Jeg har selv været inde i PHPmyadmin, men tør ikke kaste mig ud i at "arbejde" derinde. Måske du kan guide mig?

Det her er ikke noget hvor man bare lige kan guide dig igennem. Du bliver nødt til at betale en programmør for at løse opgaven.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok, det vil så være 3. gang jeg skal betale for noget som endnu ikke er løst :( 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps ;-)

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte

Det kan måske lyde en smule provokerende, men har du tjekket log-filen over hvem der har adgang og logger ind på siden? Der kan være tale om der er noget misbrug af en konto, særlig hvis du siger alt er opdateret mv.


Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Ja, det er jeg meget påpasselig med. Men som jeg netop har skrevet, det kom allerede fra da jeg byggede sitet, og måske nok da jeg testede bbPress og Ultimate Member - slog til og fra - Jeg tror det er derfra der sidder "en smule kode" som "har sat sig fast"

Fra Kbh
Tilmeldt 9. Sep 19
Indlæg ialt: 72
Fra  Miklagard Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tænker helt klart at next step er at finde en fagkyndig - det kan være et hvilket som helst ven, bekendt eller bureau der ved noget om kodning og Wordpress - bug-tracke, identificer fejlen og lukke hullet.

Du kan smide mig en pm eller mail hvis vi skal kigge på det - vanskeligt at sige omfanget af ud fra hvad du skriver her, men burde kunne klares på et par timer (med forbehold og antagelser om en række ting)



Hilsen
Udvikler og lokal SEO konsulent
Tobias fra Miklagárd SEO

MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk 

Lokal SEO bureau

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)