Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AMINO BEKLAGER!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Når jeg vælger "anmeld indlæg" under "mere..." så får jeg dette ikke så brugervenlige skærmbillede. Usikker på om denne måde at anmelde på du mener?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det, og det virker fint.

Det man kunne savne her på Amino er en tydelig markering på anmeldte indlæg, så man ikke spilder tid på at anmelde indlægget igen og igen.

sirene:

Hej John,

Når jeg vælger "anmeld indlæg" under "mere..." så får jeg dette ikke så brugervenlige skærmbillede. Usikker på om denne måde at anmelde på du mener?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

sirene:
Når jeg vælger "anmeld indlæg" under "mere..." så får jeg dette ikke så brugervenlige skærmbillede. Usikker på om denne måde at anmelde på du mener?

Det er den metode, jeg mener.

Ja, vinduet til anmeldelser er ikke det mest moderne. Så vidt jeg er orienteret, er det fra Aminos oprindelige system.
Indrømmet. Designet kunne godt være mere moderne. Men jeg synes det er fint, at Amino crew fokuserer på de dele af forummet, som de fleste brugere gerne skulle se oftere. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Det er det, og det virker fint.

Det man kunne savne her på Amino er en tydelig markering på anmeldte indlæg, så man ikke spilder tid på at anmelde indlægget igen og igen.

Ja, anmeldelser virker. :)

Markering af anmeldte indlæg, synes jeg umiddelbart, er en god idé.

Hvis det er muligt at implementere hurtigt, synes jeg personligt, at det er en god idé.

Det må Amino crew så vurdere. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)