Kære brugere De bedste hilsner |
Hej Martine
Tak for den hurtige tilbagemelding! Smid gerne en replik når det er løst, tak
Kære brugere De bedste hilsner |
Hej Martine |
MIKLAGÁRD ╳ miklagard.dk
Lokal SEO bureau
Det kan du tro! :-) Indtil videre har vi prøvet at begrænse brugen af overlay bannere på sitet, hvis du oplever problemet, må du meget gerne melde tilbage om det har virket so far, men der arbejdes selvfølgelig på en permanent løsning :-) |
Sådan har det da kørt i mange måneder. Altså som “ikke logget ind” Det er seriøst irriterende, at få det samme pop up hver eneste gang, der skiftes side. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja lige præcis |
samme her - men må sige jeg har vænnet mig til det som det vanedyr jeg er :) vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
En af grundene til at jeg valgte Amino PLUS var netop for at blive fri for ALLE reklamer. At man så stadig bliver præsenteret for dem igen og igen er ærgerligt. Godt at i får sat fokus på det. |
Kristian Ole Rørbye
Det er rigtig ærgerligt at så mange af jer oplever et overlay så ofte, da vores frekvens er sat til kun at vise ét om dagen pr. bruger. |
Hej Martine, Kan du ikke fixe så at spam lettere kan slettes af dem med behørighed: Altså 2 ekstra knapper: 1)slet post 2)slet bruger Så vil vi lettere kunne holde Amino ryddet for denne type indlæg: Endelig så kan manuel godkeldelse af den 1.post fra en nyoprettet user kunne spare Amino for meget automatiseret spam. |
I er velkomne til at anmelde spam-indlæg. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn