Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egen produktion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino

Jeg søger råd og vejledning i hvad der skal til, for at producere min egen drik på flaske og få den ud i butikkerne. (inkl alkohol)

Er der særlige krav med omgivelserne denne drik skal laves i? Det er en selvfølge at rengøringen skal være i top, men udover det?

Hvor køber jeg flasker?
- Emballage?
- Etiketter?
- Ingredienser?

Hvor får jeg fat i en distributør? Er det overhovedet holdbart i opstartsfasen eller er det bedst med at have egen firmabil og begynde med nærområdet?

i forhold til produktion af drikkevarerne er der nogle, der kender nogen steder hvor det er muligt at få det produceret. eller skal man selv finde lokaler, produktionsanlæg og inventar.


Andet der er vigtigt at få med?

Evt nogen der har erfaring, som måske kan dele det?
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hør engang, der må være grænser for hvor doven man kan være.

Du nævner ikke engang hvilken drik, der er tale om og så forventer du at universet svarer dig, på noget som du kan google dig til på under 1 time.

Hvis du starter med at beslutte, HVAD du vil lave og sætter dig ind i, HVORDAN du fremstiller det - så vil du om ganske kort tid være meget klogere på, hvordan man gør og hvad du skal bruge og hvordan du skaffer det.

At stille sådan et spørgsmål på et iværksætterforum og ikke i en "brygger"-loge er endnu mere åndssvagt. Vi kan hjælpe med rigtigt mange svar, men du kunne godt vente med at stille spørgsmålene, til du var endt i en blindgyde og bare ikke kunne komme videre.

Google er din ven - Amino kan hjælpe hvis du er helt fortabt, men ikke nu.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)