Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring i Dinero af kurstab ved fakturering til udland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bogføre indtægt fra England hvor det der kom ind på kontoen ikke passer overens med det jeg skrev på fakturaen. Hvordan, helt præcis, gør jeg dette? Jeg er blevet rådet til at bruge en kassekladde men hvad i alverden skal der stå på den og hvorfor er det smart? Ydermere er der på lige denne betaling den udfordring, at jeg har modtaget betaling for to fakturaer af en gang. Skal jeg så registrere den ene som betalt og så tage det tab der er for begge med hen på den anden og registrere det sammen med den? Og hvordan gør jeg det? På forsiden af Dinero får jeg muligheden for at registrere betaling men skal jeg stadig gøre det så hvis jeg benytter en kassekladde?

Mvh Line

PS: Jeg ved godt jeg kan opgradere til Pro og få adgang til en artikel om dette men det er kun det jeg skal vide så det synes jeg er en dyr fornøjelse for at lære noget forhåbentlig simpelt...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal udligne de to fakturaer der er betalt for at få den del på plads. Det udligner beløbet i DKK, og så er der nu en forskel på det du modtager rent faktisk - plus eller minus som du bogføre på en konto for kursdifference (kan ikke deres kontoplan) mod bank - hvis tab så debet kursdifference, kredit (minus) bank

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)