Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engros salg af kosmetiske olier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Vi er et nyt lille dansk firma, der presser olier af moringa og baobabfrø i Gambia.
Vi vil gerne afsætte olierne engros, men jeg ved ikke lige, hvordan man griber det an?
Ideer hertil efterlyses,

Mvh Dorte “Mandinka”
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For at afsætte engros skal i kunne producere en vis mængde olie af en god kvalitet,  før det er attraktivt for firmaer at importere direkte fra Afrika. Har i nogen kvalitetssikring af jeres produkter? har i erfaring med eksport

en god ide vil være at tage på en fagmesse indenfor kosmetik ingredienser, her vil i kunne undersøge om der skulle være en interesse for jeres produkter. 

Tilmeldt 12. Aug 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi har kvalitets sikring af vores produkt, og ja,vi kan producere store mængder olie, men måske, der også var interesseret i at aftage frøene?

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sikkert danske virksomheder der sælger importerede olier osv. engros til producenter af kosmetiske produkter.

https://www.google.com
kosmetik ingredienser engros

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt svært at rådgive dig når du er så lidt specifik mht. De mængder i producere eller hvilken kvalitets sikring i har osv. Hvor mange tons olie / nødder kan i producere / levere?

 For at kunne sælge olien EU, er du som det første nød til at undersøge om det vil kræve at produkterne skal godkendes iht REACH forordningen for livligt at kunne sælges i EU.

Fra Dar es Salaam
Tilmeldt 1. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Fra  MIKASHE Trading Ltd. Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mandinka,

Vi er et firma i Tanzania der eksporterer til bl.a. EU, men vi importere også fra andre lande og distribuere i East Afrika. Vi har aftaler med et par store danske brands og gennem disse har vi set at bla. olier er yderst interessante, så jeg kunne godt tænke mig at tale med dig omkring eksport til EA såfremt det har din interesse.

Du kan skrive til mig på eller ringe på DK nummer +45 65741609.

De bedste hilsener,
Mikael Andersen / Mikashe...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)