Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger udvikler til internet portal. større projekt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger professionelle webdesignere, som vil opbygge en portal til min virksomhed. Projektet skal indeholde en større kundedatabase, hvortil kunden selv indtaster al data, og derefter bliver kontaktet af virksomheder, som køber sig adgang til kundens kontaktinformationer, baseret på kundens ønske om køb af ydelse fra virksomheden. Lyder kringlet, men ideen vil selvfølgelig blive grundigt gennemgået med det valgte webdesign-firma.

Skriv mig en mail, eller svar på indlægget, gerne med referencer til tidligere oprettede hjemmesider.

Mvh

Jannickm

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 08:29

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:14

Hej Jannick,

Prøv at tage fat i Mads fra Itechnic, jeg ved at de med ret stor success har lavet en lignende system med en imponerende backend.

Han er lige på ferie, men er tilbage på pinden fra mandag. Hans mail er mag (add) itechnic.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:38

Hej

Vi vil da også gerne tages i betragning til opgaven. Du kan se referencer på www.taketwo.dk/referencer

Det er nok desværre umuligt for mig at sige noget om prisniveauet for opgaven på nuværende tidspunkt. Hvis du har en kravsspecifikation så kan du sende den til mig på psj@taketwo.dk så skal jeg hurtigt vende tilbage med et prisestimat.

Mvh Peder 

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:21

Hej Alle

Tak for interessen.

Jeg vil se lidt på jeres referencer, og vende tilbage senere..

Mvh

Jannickm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)