Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontantreglen og digitale banker

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.
Da vi er for lille til at få en fysisk bank til vores erhvervskonto, har vi nu fået en digital bankløsning.
Mit spørgsmål er så..hvad gør i med jeres kontanter, jer der har en digital erhvervskonto ? Iflg loven skal vi tage imod kontanter. Jeg har hørt min egen bank om vi må sætte kontanter ind på min private konto, og så overfører til erhvervskonto.Men det må vi absolut ikke. Jeg har læst lidt om Western union. Kan erhvervsdrivende benytte denne metode.
mvh Lene.
Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder umiddelbart som en dyrl løsning med WU

Prøv at tale med den digitale bank, om de ved hvad i kan gøre

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har talt med vores digitale bank og her kan de desværre ikke hjælpe er svaret fra dem.

Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
ok, jamen så er det svært :)

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Selskab.

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så læg pengene ned i en skotøjsæske eller lignende og bogfør det i selskabets kassebeholdning. Næste gang selskabet skal betale en udgift, så læg ud for selskabet med dit private kort og betal så udlægget tilbage til dig selv fra kassebeholdningen. Nu er det dine penge og du kan sætte dem ind på din private konto eller bruge dem efter forgodtbefindende :).

Rediger: Ved nærmere eftertanke vil det nok være nemmere bare at låne selskabet det fulde beløb og så betale lånet tilbage fra kassebeholdningen lidt senere. Det kræver bare at du har råd til at overføre pengene til selskabet FØR du tager kontanterne til dig selv, da du aldrig må komme til at skylde selskabet penge.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)