Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis reklame, hvordan?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Fra  Hera's Hundemad Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick. 

Rådgivning, specielt den gratis del, er sgu stort af dig Yes, det tænker jeg, faktisk at jeg rigtig gerne vil tage imod Smile.

Det her er uden tvivl punktet, der kan trække min opstart betydeligt længere end hvad jeg ønsker, derfor også noget af det, som jeg er nød til at tage hånd om, hurtigt! Smile, så jeg bøjer mig og erkender at det er her, det er svært Skype-BigSmile

Tilmeldt 26. Jul 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har langt om længe firma kørende, med både facebook side og webshop, men..... Der er ærlig talt minimalt med gang i både like's og salg Smile 

Så, nu skal jeg selvfølgeligt have lavet noget reklame, nogle likes og noget omtale... MEN!!!! Hvor starter jeg og hvordan gør jeg?

Tilmeldt 26. Jul 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har langt om længe firma kørende, med både facebook side og webshop, men..... Der er ærlig talt minimalt med gang i både like's og salg Smile

Så, nu skal jeg selvfølgeligt have lavet noget reklame, nogle likes og noget omtale... MEN!!!! Hvor starter jeg og hvordan gør jeg?
Tilmeldt 6. Aug 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fimze

Det ser altid pænt ud med mange likes, men hvis du ikke kan få dine fans til at interagere med dine opslag, så er de ikke rigtig noget værd.

Nu ved jeg ikke hvad dit firma laver, men prøv at stå ud fra mængden, gør noget unikt.

Hvis du gør lige som alle andre, så får du ikke særligt meget gratis reklame, men kan du lave noget som andre ikke har gjort, der er interessant, så begynder det at være interessant for fx. medier at nævne det.

www.smartresponse.dk - Nordens førende performance-baserede affiliate netværk

Tilmeldt 26. Jul 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan forholdsvis let selv begynde at arbejde SEO "gratis" ved at udarbejde noget godt indhold og bygge gratis links til din hjemmeside.

Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Fra  Hera's Hundemad Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange gode svar Smile

Alle bringer de mig til flere ting at læse på, men også mere viden om hvad jeg konkret leder efter, for det hører lidt med, at det heller ikke lå helt fast Smile

Tilmeldt 18. Aug 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fimze,
Da jeg startede min virksomhed op brugte jeg selv en hel del tid på at like og kommentere opslag på Instagram, hvilket har givet både salg på webshoppen og likes på hhv. Instagram og Facebook. Så hvis du ikke har en Instagram profil, så vil jeg helt klart anbefale det. Du kan søge på hashtags som kunne være interessante for din målgruppe, og på den måde finde frem til nye kunder :)
Tilmeldt 21. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Fra  Hera's Hundemad Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Læderkongen 🙂

Jeg må starte med at indrømme at jeg er så gammeldags at jeg ikke en gang ved hvordan IG virker, men det vil jeg da helt klart sætte mig ind i og prøve at finde ud af.
Det giver jo rigtig god mening at jo mere man fylder på de sociale medier, jo mere lægges man mærke til og huskes 🙂

Så tusind tak for det gode input 👌

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)