Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg skal have en webshop op og køre på Shopify. B2C
Der eksisterer allerede en b2B forretning,en ikke online. Den kører på navsion med lagerstyring, økonomiprgram mv.
Jeg skal have Ca. 2500 produkter over på Shopify via csv fil, have et fragt system måske ??? Vi har allerede særaftaler. Have lave en integration med navsion og opsat betalingssystem. Og de t hele på dansk og engelsk
Jeg har ikke erfaring med dette.
Selve designdelen og frontens delen klarer jeg selv. Det er mere den tekniske del og opsætning jeg har svært ved at danne mig et overblik over.
Måske det er helt simpelt ...
Er der nogen der kender til processen og kan hjælpe mig? Enten helt konkret eller med at give mig et overblik?

Bedste hilsener fra Katrine

Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

www.livalaan.dk - Gør dine drømme til virkelighed

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine

Hvis du endnu ikke er låst 100% fast på Shopify, så send mig en mail på ace@zitcom.dk, for en intro til vores webshopsystem. Vores webshopsystem har direkte integration med Navision, dansk betalingssystem og fragtaftaler med GLS & PostNord. Import af varer kan ske med CSV, eller automatisk synkronisering med vores API.

Derudover har du den fordel, at vores kundeservice er åben på telefonen 12 timer om dagen, som kan hjælpe dig med den tekniske opsætning og dine øvrige spørgsmål for at komme i gang ;-)

God dag :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)