Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt navn til en byg-selv-hjemmeside-platform

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere. Jeg har brug for jeres mening omkring noget.
Hvis man skulle lave en platform for iværksættere der ønsker en nem og billig måde at lave deres egen hjemmeside, hvordan kunne man så differentiere sig fra f.eks. wix og squarespace? Hvad skulle der til for at tiltrække jer som kunder? Har selv nogle ideer til hvad man kunne tilbyde, men vil gerne høre jeres forslag.

Og hvad ville være et godt navn? Jeg har lige købt domænet jetsite.dk fordi jeg syntes det er et nemt navn at huske, og giver associationer til noget som er hurtigt og nemt at sætte op, men kraftfuldt og skalerbart. Forestiller mig et logo med en rumraket (som man jo forbinder med startups). Hvad syntes i om navnet jetsite.dk ? Har i andre forslag til et navn?

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nem og billig = brug wordpress

godt navn ? jo mere fjollet og i et ord, jo bedre!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress er ikke nemt for alle, wix er langt nemmere at komme i gang med hvis man ingen forudsætninger har.

Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativ kan man gøre som bloggerdeligt og andre blognetværk hvor du får en bruger til deres wordpressside med begrænsninger, dermed behøves dem der laver en hjemmeside ikke at have kendskab til hele wordpress da du sætter en del af det op. 

Hvis du har kendskab til den slags - eller vil du bygge et helt nyt system op som eks. squarespace mv.?
For vil mene konkurrencen er meget hård på den front, selv hos google kan du opbygge dine egne hjemmesider og blogs

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med navnet Fuckdsb.dk, ej jeg syntes faktisk ret godt om jetsite.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Apr 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have det som .com domæne så jetsite er ikke et godt navn alligevel da det ikke er ledigt som .com

Men hvad syntes i om navnet webomon.com ?
"mon" skal udtales som i "monster". Jeg kan evt. have et logo med et monster :)
der er også lidt ordrim med "mon" og ".com"

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man vælger en hjemmeside, fordi den er billig, så ser jeg slet ikke nogen grund til at vælge den?

Hvis man ikke får en der til dagligt arbejder med at opbygge hjemmesideløsninger og giver sig i kast med det selv, så får man typisk ikke den trafik man havde gået at håbe på, fordi hjemmesiden ikke blive bygget korrekt op med de korrekte søgeord, sætninger, beskrivelser, teknologier osv.

Så kan man lige så godt lade være med at bruge pengene, det er som at smide 1000,- sedler ud af vinduet, eller trykke en flyer man bare putter ned i en skuffe og venter på at nogen kommer ind og spørger om man har en flyer?!

Jeg ser til daglig ALT for mange der har startet en hjemmeside selv uden egentligt at vide hvad de gør. Så det KUN er eksisterende kunder der kommer forbi deres hjemmeside, da de kender virksomheden og dets navn.

Det koster penge at lave penge, jeg bliver f.eks. nød til at tage ud til en trykker og få lavet visitkort og brochure, da jeg ikke selv har maskinerne til det... ergo jeg bruger penge for at lave reklame for mig selv.

Så lad nu være med at lave endnu noget L*RT som Wix og andet "gør-det-selv" - det kan være lige så ligegyldigt som at slå et reklameskilt op i sin egen baghave og håbe på at de forbipasserende går forbi ens hus og ser skiltet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)