Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af en webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jeg,
Jeg har et par spørgsmål i forb. med opstart af en webshop! (Salg af varer) Håber I vil hjælpe..❤️

-hvis jeg giver navnet ‘XX Copenhagen’ men bor et helt anden sted i landen, vil det være misvisende ? Jeg vil bare pointere, at firma ligger i Denmark.

-jeg vil gerne sende internationelt, hvor ‘besværligt’ er det ? Omkostninger, returvarer? Hvad skal jeg huske på?

-er det realistisk at satse stort men være en mands virksomhed ?

På forhånd tak for jeres svarer☀️😄

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Irene99:
-hvis jeg giver navnet ‘XX Copenhagen’ men bor et helt anden sted i landen, vil det være misvisende ? Jeg vil bare pointere, at firma ligger i Denmark.
Umiddelbart er der ingen problemer idet, men svært at sige når vi ikke kender konceptet.

Irene99:
-jeg vil gerne sende internationelt, hvor ‘besværligt’ er det ? Omkostninger, returvarer? Hvad skal jeg huske på?

Du skal huske at du skal være eksportregistreret hvis du sender ud af EU. Omkostninger afhænger af volumen.

Irene99:
-er det realistisk at satse stort men være en mands virksomhed ?

Bestemt, men du skal enten kunne alting selv, eller kunne betale dig fra de ting du ikke kan.

Tilmeldt 3. Jul 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai, tak for dit svar. Det handler om et kosmetisk mærke, jeg selv designer.
Jeg vil kun sende indenfor EU, måske kender du på hvilken måde er det billigst at sende til udlandet ?

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irene,

Mit firma CS Logistics er et mindre logistikselskab, som kan hjælpe dig med fragterne - alternativ alle de services der ligger i ordreprocessen.

Vi holder til i Hvidovre og vil geren gå i dialog med dig og se om der er noget vi kan bruge hinanden til.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irene

xx Copenhagen gør ikke dens tore forskel hvis du sælger internationalt, men giver nok ikke mening hvis du havde en lille lokal butik i Rønne.

Det er altid svært at gå ind på nye markeder, både ift. fragt, mmoms, told osv. og også som du nævner, returvarer, hvor store virksomheder ofte har lokale adresser de modtager varerne på, da det er vil være for dyrt for kunden at sende det retur internationalt.

Uanset om du kører enkeltmands virksomhed eller A/S skal du aldrig satse for stort til at starte med.

Det er vigtigt at teste om markedet er gunstigt for dine produkter, inden du brænder nallerne og køber 10.000 fidget spinnnere som ingen vil købe ;)

www.goloan.dk - Lad bankerne slås om dig

Tilmeldt 7. Apr 19
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale dig at bruge Shopify! nemt og let at lære :)

Jeg arbejder med digital markedsføring på min side om gratis lydbøger :)

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 54
Fra  Con São Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Irene.

Såfremt du står og mangler hjælp til at opbygge din webshop, er du velkommen til at kontakte mig via pb her på Amino, eller via mail på: olivejs123@gmail.com og så kan vi tage den derfra.

Mvh Oliver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)