Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man besøgende i massevis?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter selv at have kæmpet i over et år, er det tid til også at hente ekspertviden fra jer derude.

For 15 måneder siden, tog min mand og jeg springet, solgte huset, købte en autocamper og udlever nu drømmen om at køre rundt i Europa. Samtidig skriver vi rejseblog, er på Instagram og Facebook. Vi skriver ikke om de traditionelle rejsemål, men finder små, fantastiske steder rundt omkring, som andre kan få glæde af.

Vi får dagligt nye følgere på alle platforme, men kunne jo godt tænke os, at det gik hurtigere og vi blev et brand (der på længere sigt kunne tjene penge, på det vi laver). Er det bare os der er utålmodige, eller er der nogle af jer derude, der har nogle gode idéer/erfaringer til et BOOM? 

www.evaogmalthe.dk

https://www.facebook.com/evaogmalthe/

www.instagram.com/evaogmalthe.dk

På forhånd TAK Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Fra  NB Digital Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eva

Som Nicolai også har pointere, så kan i arbejdet med strukturen og indholdet på hjemmesiden. Søgemaskineoptimering vil være helt oplagt at have fokus på. Hvis jeg var jer, vil jeg måske selv opsøge en del viden om søgemaskineoptimering og måske endda et par lektioner i hvordan i kan have fokus på det i jeres daglige arbejde med bloggen. Jeg har haft en del sparring med Søren Skriver fra FirstSEO.dk. Han kan helt klart anbefales.

I forhold til sociale medier, så har i rig mulighed for at give den gas der og få mange flere følgere, som i senere kan konvertere til besøgende på websitet. Jeg arbejder dagligt med dette og underviser også til tider i det. Et hurtigt fif vil være at i laver nogle rigtig gode videoer. Videoer præsterer generelt meget bedre på både Facebook og Instagram, og det behøves på ingen måde at laves professionelt. Tværtimod kan i blot filme nogle videoer med jeres mobil og lægge dem op. Sørg for at de er relevante og gerne korte, så folk hurtigt kan se dem på farten.

God vind og god dag.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er vi jo på rette vej 😊 Hjemmesiden får et redesign i stil med den fra Valdemarsro efter sommerferien.
SEO er der styr på (tog et kursus i digital markedsføring og SEO inden vi overhovedet startede) og selvom der er plads til forbedringer er Yoast glad 😉
Vi er nok bare for utålmodige. Derudover havde vi satset for meget på venner og familie til spredning af budskabet. Det giver større gevinst at hjælpe andre i f.eks et Facebook forum under vores egen sides navn.
Havde håbet lidt på et sådan-gjorde-jeg svar, for at lære noget nyt, som vi ikke havde tænkt på 😁
Også selvom vi har læst os til, at "fame" ikke sker i løbet af natten 😊

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)