Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat på foredrag med Nicolai Moltke-Leth

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner
 
Min gode ven Nicolai Moltke-Leth holder igen et foredrag og som sædvanligt kan jeg varmt anbefale det.
Henviser i til Amino, får i lidt rabat så prisen ender på 200 kr. eks moms inkl. en bog.

Se programmet her:
http://www.coachforum.net/nicolai.html

Dbh Martin
 
Kys den gamle verden farvel

Ser du begrænsninger eller muligheder?

Et motivationsforedrag med jægersoldat, kaptajn af reserven  eventyreren og forfatteren Nicolai Moltke-Leth. En formiddag der kan ændre dit liv.

Ekstra workshop og bog - gratis: Lige efter foredraget kan du deltage på workshoppen "Frigør din indre energi" med Nicolai Moltke-Leth og få en bog af Anthony Robbins - gratis.

Nicolai Moltke-Leth er landskendt for sine levende foredrag. Han vil denne formiddag i Charlottehaven give alt hvad han har i sig for at inspirere dig...

Med levende eksempler fra hans eget liv, øvelser, musik og eksperimenter vil han gøre det klart for dig, hvor meget potentiale du rummer inden i dig, og hvordan du får meget mere af det frem i lyset.

Hans budskab er enkelt. Vi rummer alle sammen meget mere end vi er klar over. Vores krop og sind er både vores bedste ven og værste fjende. Det handler om at lære nogle enkle værktøjer, der gør at du kan realisere alt det bedste i dig. Vi har alle muligheden, hvis vi tør tro på det.
Nicolai Moltke-Leth er i sit eget liv et godt eksempel på en person, som har undladt at sidde i sofaen men i stedet været aktiv og skabt sig et rigt liv. Han er tidligere jægersoldat, kaptajn af reserven. Han er kandidat i sociologi, coach og NLP-master. Desuden uddannet hos Anthony Robbins i USA, verdens førende coach og præstationsudvikler.

Dette intense minikursus er interessant for dig, hvis du ønsker

at forstærke dine drømme
at gøre status på "dit liv"
at udarbejde en plan for hvad du vil
at blive udfordret
at øge dine præstationer
at lære hvad andre mennesker med succes har
gjort
at blive bedre til det du gør
at give dig selv et "spark" bag i
at høre hvad mødet med Anthony Robbins har gjort for Nicolai Moltke-Leth personligt og professionelt.
Nicolai Moltke-Leth

Den 34-årige tidligere jægersoldat Nicolai Moltke-Leth har alle dage færdedes i grænselandet for at udfordre og udvikle sit potentiale. Han har deltaget i flere af verdens hårdeste adventure-races som Raid Gauloises og Eco Challenge, gennemført en 3 måneder lang 4WD ekspedition fra Sydafrika til Nordafrika, besteget bjerge i Himalaya, Europa og Afrika og deltaget to gange i verdens hårdeste bilrally Paris-Dakar. Han er kendt fra DR-dokumentarudsendelsen "Eliten" og kunne opleves som vært på TVDanmarks "71 grader Nord". Derudover debuterede han for nogle år siden som forfatter med bestseller-bogen "Jo, du kan", og udgav i november 2005 bogen "Et glimt af sjælen".

BONUS -
Kom tættere på Nicolai''s personlige mentor og få en gratis bog
Efter foredraget holder Nicolai en ekstra workshop som du kan deltage på gratis! "Frigør din indre energi" er en workshop hvor Nicolai vil introducere dig for nogle af de værktøjer som han har lært verdens ledende underviser i personlig motivation og coaching, Anthony Robbins.

På workshoppen fortæller Nicolai Moltke-Leth om Anthony Robbins undervisningsform og hvad det er der gør ham så effektiv, og du får mulighed for at afprøve det på egen krop.

Du vil desuden blive introduceret for muligheden for selv at møde Anthony Robbins på en tur arrangeret af Nicolai Moltke-Leth, og du vil kunne møde andre der har været på kursus med Anthony Robbins og Nicolai Moltke-Leth. "Frigør din indre energi" varer ca. fra 11.30 - 12.00.

Gør noget for dig selv - tag action
Med dette arrangement vil Nicolai gøre alt hvad han kan for at påvirke dig på alle planer til at tage

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Superb Martin.

Har tilmeldt mig og skrevet dit navn og amino under reference. Så må vi se om det udløser lidt rabat
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og tak for tippet.

Nicolai og bl.a. B.S.Christiansen kan give os alle et velfortjent "los bagi" - nogle seje og dygtige folk, som man virkelig kan lære noget af. Har læst deres bøger og kan kun vamrt anbefale disse, de giver noget at tænke over. Det gælder også for kvinder a årgang 58 mfl.
 
- Fik også meget ud af "Marketing Warfare", som du tidligere har anbefalet.
 
PS: Har lige overtalt min mand til at anlægge en B.S. frisure, men jeg tror at der skal mere til, men arbejder på sagen.
Bedste hilsner.
 
 

Peter
Danmarkshop.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/9/2006 11:06:59 AM Forfatter: Heidi
PS: Har lige overtalt min mand til at anlægge en B.S. frisure, men jeg tror at der skal mere til, men arbejder på sagen.
Bedste hilsner.

Jeg har en tæt-på-BS frisure, men har erfaret at det ikke helt er nok!
 
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)