Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer søges til kommissionssalg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontakt til en række supermarkeder som gerne vil stille plads til rådighed for forskellige markedsvarer/slagvarer på kommissionsbasis.

Så har du nogle varer der egner sig til den form for salg er du velkommen til at kontakte mig. Typisk er det varer som kan sælges til lave enhedspriser - 10kr, 20 kr etc. Det er en god måde at komme af med mindre restlagre.
Det kan være varer indenfor:

- Brugskunst
- Legetøj
- Køkkenartikler
- Diverse ting i plast
- andet

Jeg sørger for at opstille varerne og evt. tage usolgte varer retur. Skal der laves skiltning kan jeg også tage mig af det.

Skulle du have mindre restlagre er der også mulighed for at jeg kan købe dem af dig.

Send en besked og vi kan tales ved om mulighederne

Henrik Stielau

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:26

Hej Henrik

Mangler du stadig varer, så har jeg en del liggende.

Hilsen

Henrik Larsson

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:37

Hej

Jeg har restparti af børnetøj ca. 800 stk. i str. 2-10 år og her er lidt eksempler på mærkerne:

Disney

Pretty Sille

D-XEL

Barbie

HC Andersen

m.m.

Jeg vil gerne sælge det samlet og kan derfor tilbyde det til en rigtig god pris.

Skriv til mig, hvis du er interesseret!

Thomas - info@best-line.dk

Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:58

Hej Henrik,

Hej Tom,

Jeg har et ret stort restlager af vores Kickville DVD-fodboldsæt. De indeholder en trænings-DVD med dansk, svensk, norsk, finsk, tysk og engelsk tale. En fodbold i str. 4, en pumpe, 4 træningskegler og et bærenet.

Produktet er yderst velegnet som slagtilbud til en lav pris, specielt i disse VM tider. Venligst kontakt mig hvis du er interesseret.

Se billeder her:  www.kickville.com.

mvh

Lars Borch Nielsen

tlf: 40140414

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 15:00

kickville:

Hej Henrik,

Hej Tom,

Jeg har et ret stort restlager af vores Kickville DVD-fodboldsæt. De indeholder en trænings-DVD med dansk, svensk, norsk, finsk, tysk og engelsk tale. En fodbold i str. 4, en pumpe, 4 træningskegler og et bærenet.

Produktet er yderst velegnet som slagtilbud til en lav pris, specielt i disse VM tider. Venligst kontakt mig hvis du er interesseret.

Se billeder her:  www.kickville.com.

mvh

Lars Borch Nielsen

tlf: 40140414

Det er 2 år siden at denne her tråd var aktuel, der er ingen grund til at skrive i denne mere..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)