Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomiprogram, der sender via egen mailserver

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger et økonomiprogram, der dels er brugervenligt og dels kan sende tilbud, ordre og faktuarer ud via vort eget domæne.

E-conomic, Billy m.fl. sender via deres domæner...det vil sige, at mine kunder får en mail fra ****@e-conomic.dk i stedet for fra os.

Jeg fatter det simpelthen ikke. Troede det var en fejl, da sælgeren fortalte det, men kan nu se, at det gør næsten alle online økonomiprogrammer.

Jeg synes det er en kæmpe fejl ift. branding, professionalisme og så kan jeg egentlig også godt lide, at have 100% styr på min sendt post. Hvis jeg f.eks. skifter økonomisystem om 5 år vil jeg jo miste alle mine sendte mails med tilbud, ordre og faktuarer.

Så fandt jeg Dynaccount. Demoen er helt fantastisk og prisen er latterlig lav. Det kan alt, hvad jeg kunne ønske mig. Bilagsscanneren er fantastisk...men ak.De bruger også deres egen mailserver og så var jeg lige vidt.

Damgaards Uniconta synes jeg ikke er brugervenligt. Der er der ellers mulighed for egen mail, som jeg lige ser det.

Andre forslag ? Det behøver ikke være en hosted løsning.

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Roscoe:

Hej Aminoer,

Jeg søger et økonomiprogram, der dels er brugervenligt og dels kan sende tilbud, ordre og faktuarer ud via vort eget domæne.

E-conomic, Billy m.fl. sender via deres domæner...det vil sige, at mine kunder får en mail fra ****@e-conomic.dk i stedet for fra os.

Jeg fatter det simpelthen ikke. Troede det var en fejl, da sælgeren fortalte det, men kan nu se, at det gør næsten alle online økonomiprogrammer.

Jeg synes det er en kæmpe fejl ift. branding, professionalisme og så kan jeg egentlig også godt lide, at have 100% styr på min sendt post. Hvis jeg f.eks. skifter økonomisystem om 5 år vil jeg jo miste alle mine sendte mails med tilbud, ordre og faktuarer.

Så fandt jeg Dynaccount. Demoen er helt fantastisk og prisen er latterlig lav. Det kan alt, hvad jeg kunne ønske mig. Bilagsscanneren er fantastisk...men ak.De bruger også deres egen mailserver og så var jeg lige vidt.

Damgaards Uniconta synes jeg ikke er brugervenligt. Der er der ellers mulighed for egen mail, som jeg lige ser det.

Andre forslag ? Det behøver ikke være en hosted løsning.

En loesning jeg har set nogle bruge, er at sende fakturen fra economics til sig selv. Saa kan du sende den videre fra kunden

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja...det er en løsning, men det er jo forbandet, at bogholderi skal tage længere tid end højst nødvendigt.

Når du sender den til dig selv, skal du samtidig indtaste kundens email for at sende den videre.

I vort nuværende stand alone program kan man højre klikke på pdf'en og sende den via email, hvor kundens email automatisk er skrevet ind i. Det har dog en del år på bagen og et par andre små issues.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare lige sikre dig, at de gør det på den rigtige måde.
Grunden til vi ikke gør det i Dinero, er at kunden skal sætte deres domæne op på den rigtige måde, så mails ikke bliver taget i spamfiltre.
Og vi vurderede, at de fleste af vores kunder ikke ville kunne finde ud af det og derfor ville ende med, at deres kunder ikke fik deres fakturaer.
Så det er for kundernes egen skyld, at vi sender dem ud fra vores domæne.

De bedste hilsner

Martin

Fra Glostrup
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 33
Fra  myBiss ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roscoe,

Du er velkommen til at hente en demo af myBiss og se om det er noget du kan bruge. I myBiss sendes udskrifter gennem klientens standard mail program (outlook-thunderbird osv).

Hilsen

myBiss

http://www.mybiss.dk

Fakturering, projektstyring, timeregistrering, opgave og aktivitetsstyring og meget mere..

http://www.mybiss.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Det vil jeg kigge på.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det var samme begrundelse jeg fik af Dynaacount.

Men jeg forstår det ikke helt.

Er der forskel på de PDF (faktura) et online bogføringsprogram danner og dem jeg danner på min desktop og sender via mit standard mailprogram ?

Vi har ingen problemer med, at kunder ikke modtager vore mails nu.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke forskel på selv PDF'en og du kan fint hente den fra Dinero og selv sende den og så bliver det jo fra dit eget domæne.
Men skal vi sende den og det skal være fra dit domæne, skal det sættes teknisk op på den rigtige måde og det er ikke helt let.

De bedste hilsner

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Roscoe

Vort program er ganske vist baseret på Excel, som mange betragter som "blot et regneark", men kan man leve med de begrænsninger et enkeltbrugersystem giver, vil det formentlig opfylde alle dine krav og på de fleste områder være mange af de almindelige systemer langt overlegent.

Læs eventuelt mere på www.svensmarke.com

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Excel er lækkert. Jeg har været inde på din side og kigget lidt.

Vi er 20 mand ansat og 5 skal kunne være logget ind på systemet samtidig.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)