Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføj kortbetaling på hjemmeside lavet fra bunden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 18
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har lavet en hjemmeside som ligger lokalt på min computer.

Kort fortalt, så kan man på hjemmesiden oprette en profil, og det koster så x antal kroner om måneden. Sagt med andre ord, så skal det fungere ligesom hvis man købte et Amino Plus abonnement.

Hjemmesiden har jeg lavet fra bunden af, men har ingen erfaring med at tilføje betalingssystemer til en hjemmeside der er bygget fra bunden. 

Er der nogen som kan henvise til en artikel eller andre 'guides'?

Mvh

Oscar

Fra Copenhagen
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Betalingssystemet er typisk udstillet af en PSP(Payment Service Provider), således at der til der fleste standard-eCommerce-systemer eksisterer standard-plugins.
Men hvis du har lave den home-made, skal du så selv lave din 'plugin' som interface til PSP'ens API.
Valget af PSP og ikke mindst indløser(acquirer) er afhængigt af hvad du sælger, hvor du sælger det, hvilke kort du vil modtage, hvilke currency du vil modtage m.m.

Mit firma kan hjælpe dig til at vurdere om det er s eller en anden PSP, du skal lave aftale med.(=> pc@kvanto.com)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du programmeret siden i og hvorfor har du valgt at lave den fra bunden frem for at benytte et CMS?

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For rent faktisk at svare, paa dit spoergsmaal, saa tag fat i reepay (https://reepay.com/da/) - de har en loesning som kan haandtere abonnement ting, og som er lige til at integrerer med dit website.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar

hvis du bare vil udover stepperne så overvej stripe.com. De er super hårde til håndtering af abonnements betalinger og så har de et færdigt betalings popup hvor du blot skal indsætte noget js.

Når en betaling herefter godkendes sender de et event tilbage til din webhook som skal opsættes på din hjemmeside f.eks. subscription.created. Når en abonnement annulleres kommer der et subscriptions.deleted event som du også skal håndtere.

Mere behøver du faktisk ikke.

Når du udvikler lokalt kan du ikke modtage events men hvis du benytter en proxy service som ngrok.com så kan du route online kald videre til din localhost og herved teste callbacks lokalt:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)