Hej alle. Håber jeg slår dette op det rigtige sted - jeg er grøn herinde! Men; jeg bruger WordPress og Yoast plugin, har oprettet en skræddersyet SEO-titel, slug og metadescription. Alt sammen er blevet indekseret rigtigt af google, og på en søgning vises det skam også - LIGE BORTSET fra, at der står "(English)" foran det hele - og det er vel og mærke ikke noget jeg selv har skrevet. Hvad i al søren kan skabe den forvirring? Jeg tænkte, at det måske kunne have noget at gøre med translator,men det kan jeg altså ikke umiddelbart se skulle være synderen.
Yoast Plugin burde ikke være problemet - der kan jeg jo i grunden selv styrer, hvad den skal skrive, og det har jeg også gjort. Den skriver det helt rigtigt. Bare med (English) foran. Den gør det ikke på nogle andre sider end forsiden, hvilket jeg synes er underligt. Theme er Elementor...
Når man er på din UK version, står det ikke i titlen.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media