Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft WordPress i et par år og har også kunnet styre den. Men nu driller det, jeg har ingen muligheder for at redigere mine sider. Har akut brug for hjælp til af finde ud af, hvad der er galt samt hjælp til at optimere siden.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at deaktivere dine plugins, det er ofte et af dem der laver rod i sagerne.

Jeg har også oplevet problemer med den nye Guteberg editor i WordPress, som gør at man ikke kan rette i indlæg. Dette problem kan let rettes ved at installere plugin'et "disable gutenberg" :-)

Hvis du poster url'en til din hjemmeside, vil vi kunne give dig nogle tips til hvordan du kan optimere den.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du installeret et nyt plugin? Kan nogle gange godt lave rod i Wordpress, hvis de ikke er optimeret til den version af Wordpress du bruger.

En måde at teste det på er at man prøver at deaktiver dine plugins og SKIFTE (ikke afinstallere) tema til Wordpress's standard theme. Hvis det virker her, så er det en af dine plugnis den er galt med. Installer dit tema igen og aktiver hver enkelt plugin imens du prøver at gemme den side du arbejder på, det kan godt være at du skal prøve at gemme et par gange indtil at du finder hvilket plugin som laver fejlen.

Bare skive en PM hvis jeg skal gøre det for dig

 

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

problemet er, at jeg netop ingenting kan gøre. Jeg kan ikke åbne fanen plugins. har lige nu en supporttråd til one.com

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at logge ind på dit webhotel via FTP (eller bruge filadministrator på dit webhotel) og navigere til /wp-content/plugins/ og omdøbe biblioteket som plugins ligger i  til f.eks. /wp-content/plugins-disable/  Herved bliver alle plugins deaktiveret.

Du kan også omdøbe enkelte pluginbiblioteketer , dette vil ligeledes deaktivere dem.

Vil du deaktivere et tema, for at se om problemet ligger der, kan du navigere til wp-contents/themes/ og omdøbe biblioteket  som temaet ligger i.

Du kan også prøve at bruge en anden browser, i sjældne tilfælde kan der være rod i en browsers cache, hvilket kan skabe problemer med WordPress.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 14. May 19
Indlæg ialt: 2
Fra  Louisemøller. Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Til at starte med så lav en backup af filer via ftp. Når du har gjort dette, så slet alle plugins via ftp, go se om ting efterfølgende virker. Mange gange er det et plugin som skaber problemer.

Hvis du stadig har problemer kan du prøve at opdaterer wp filerne til nyeste version, igen via ftp.

Disse ting plejer at løse de fleste problemer.
Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 33
Fra  sexidetfri.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også en god ide at lave en backup af databasen

den kan du lave i kontrolpanelet ved one.com

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 22. Jan 19
Indlæg ialt: 5
Fra  Honeste Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik du løst problemet, eller har du fortsat brug for hjælp?

Tilmeldt 28. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er løst. Tak for hjælpen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

En anden gang du har brug for rådgivning og hjælp er du velkommen til at tilmelde dig på denne liste https://togidata.dk/wp-hjaelp/ Her tilbyder min kollega Sarah 30 min. gratis wp-sessiones. Så tøv ikke med at melde dig til. 

Go dag :)

Kh. Tanja
TOGI Data

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)