Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sælge andres produkter?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en fix ide til en lille forretning.
Må jeg købe lydkabler af et firma, købe stik hos et andet, selv lodde dem sammen til et komplet produkt, og sælge dem?
Hvad er reglerne? Jeg må vel ikke markedsføre dem som mine egne kabler, men skal man have tilladelse af hver firma for at bruge deres produkter til at lave mit eget, eller hvordan?

På forhånd tak,
Casper

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må du det. Det er jo bare halvfabrikata.

Dog har du ingen garantier med fra producenterne, hvis du køber fra butikker og ændrer produktet. Det ville du have, hvis du henvender dig til grossister, som jo netop sælger til personer som dig.

Anvender du produkter fra grossister og de ved, at det skal indgå i et produkt, så må du også gerne nævne navne. Ligesom en computer er sammensat af intel chip og et andet navngivet motherboard.

Så bare kom igang

Tilmeldt 13. May 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret!!!
Så kort sagt, må jeg kalde det et 'Casper lydkabel med X fabrikant kabel og X fabrikant stik'?
Og jeg kan hive en aftale igennem en grossist og så give kunderne garanti på kabel og stik?


Casper.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du kan slet ikke producere kabler nok til at konkurrere med en af de store kabelbutikker.

du skal ha 20 mand ansat til at producere kabler før du har en butik der er overhovedet interessant ?

ellers skal du lade dem producere et sted, og ikke gøre det selv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)