Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsøkonomi HA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg skriver da jeg her til sommer forhåbenligt skal i gang med HA, og vil derfor høre om der er nogle der har nogle erfaringer de vil dele, så opstarten bliver noget nemmer. Fx om der er nogle ting, som man måske burde læse op på nu, da man arbejder meget med det senere på studiet, og på den måde allerede er lidt foran?

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis lysten er der, så vil jeg anbefale dig at læse erhvervsnyheder, biografier og bøger om virksomheder og personligheder. Kan selvfølgelig også være i video-form.

Tanken skulle primært være at opnå en bedre indsigt i virkelighedens erhvervsliv, hvad der burde hjælpe dig undervejs med et ekstra perspektiv på det teoretiske.  

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilket universitet du skal læse HA på.

Hvis det er den almene HA, så vil jeg anbefale at man især hvis man har haft sabbatår, lige tager et kig på matematik og statistik, og særligt statistik :-)

Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med SBmarketing, sørg for at få støvet noget matematik og statistik af. Ellers, hvis kan du søge efter pensumlister for HA, låne nogle af bøgerne på
biblioteket og så kigge lidt i dem. Bare du ikke lader dig stresse af, at du ikke helt forstår alt fra starten. Det kommer :)

Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar, de var meget brugbare.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Et andet godt tip må være at hvis du falder over noget du ikke forstår så er det rimeligt let at Google den phrase du ikke forstår...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)