Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook gruppe og side med samme navn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg er admin i en gruppe på Facebook. Den er steget støt i medlemstal igennem lang tid. For at lære lidt om annoncering på Facebook lavede jeg for et par uger siden en Facebook side som jeg knyttede til gruppen. Gruppen og siden har samme navn. Jeg lavede så et opslag på Facebook siden, med et
link til selve gruppen, som jeg "boostede" altså en slags annonce målrettet en bestemt aldersgruppe og interesser.
Det gav hurtig respons og større medlemstilgang end normalt og en del likes
til opslaget på siden.
Nu efter annoncen er udløbet, så er
medlemstilgangen gået helt i stå. Sådan har
det været i Ca 14 dage.
Jeg tænker så om Facebook ikke viser
gruppen i søgninger, da de måske tænker, at
jeg så vil bruge yderligere penge på
annoncering eller er det bare helt tilfældigt?
Eller er det et problem at siden og gruppen har samme navn, og det så kun er siden der vises i søgeresultaterne?
Har i lignende erfaringer eller hvad tænker i?
Det skal dog siges at jeg kun har været
admin i gruppen i 2 mdr, men dog alligevel
påfaldende at det kan ændre sig så markant
og pludseligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 23
Fra  NB Digital Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Spændende case om et tidligere bemærket problem. Jeg hjælper dagligt virksomheder med at få succes med Facebook annoncering og har tidligere hørt nogle udtale sig om at de har bemærket lignende problemer efter de påbegyndte deres Facebook annoncering. Det er som om at Facebook fremhæver nødvendigheden af annonceringen, når du først har anvendt den. Jeg har ikke selv oplevet problemet, men det lader til at være et aktuelt "problem". Desuden kan jeg dog nævne at annoncering for de fleste er vinder på sigt, hvis det anvendes effektivt.

Jeg vil meget gerne se nærmere på det og forhøre mig hos Facebook, hvis du ønsker.

Giv mig et praj på niklas@nbdigital.dk

[Manuel signatur med link uden for signaturfeltet fjernet af moderator jævnfør Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)